خبرگزاری کار ایران

پویا سرایی آثار جدیدش را معرفی کرد+صوت

کد خبر : ۸۹۱۲۵۳

پویا سرایی ضمن تولید چند اثر موسیقایی در مارکت بین‌المللی قطعه «امید» را متناسب با حال و هوای این روزهای کشور منتشر کرد.

به گزارش ایلنا، پویا سرایی (نوازنده و آهنگساز موسیقی ایرانی) که در ماه‌های گذشته فصل تازه‌ای از فعالیت‌های خود را در حوزه‌های تولید و انتشار جهانی آثارش آغاز کرده، طی روزهای اخیر ضمن تولید چند اثر موسیقایی در مارکت بین المللی قطعه «امید» را نیز متناسب با حال و هوای این روزهای کشور منتشر کرد.

«فانتزی نوا برای ارکستر سمفونیک»، «بهار»، «بهارغم انگیز»، «افسانه عاشق »و قطعه «امید» از آثار اخیر پویا سرایی هستند که در مارکت بین المللی منتشر شده است.

نخستین اثر «فانتزی برای ارکستر سمفونیک به نام نوا» است که از کمپانی «سنترریکوردز» پخش جهانی شد. این کمپانی قدیمی ترین و یکی از معتبرترین ناشران تخصصیِ موسیقی کلاسیک در ایالات متحده است که زیرمجموعه کمپانی «ناکسوس» فعالیت می کند.

قطعه جدید دیگر «بهار» نام دارد که بر اساس ملودی  رضا قاسمی برای آنسامبل ایرانی و ساز بیس تولید شده و تداعی‌گر رویش طبیعت در بهار است. تصنیف دیگری هم به نام «بهارغم انگیز» نیز توسط پویا سرایی با شعری از هوشنگ ابتهاج و صدای مهدی جلیل زاده تولید شده که این قطعه نیز در قالبی بین‌المللی پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

قطعه «امید» اثر پویا سرایی؛

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز