خبرگزاری کار ایران

فیلم‌های سینمایی تلویزیون در هشتمین روز از فروردین/ از «مرز سه گانه» تا «قرار تصادفی من با زندگی»

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۰۴۵

روز جمعه هشتم فروردین، شبکه‌های سیما میزبان سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی مختلفی هستند که به مناسبت نوروز برای پخش از تلویزیون در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امروز (جمعه هشتم فروردین) شبکه‌های سیما میزبان سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی مختلفی هستند که به مناسبت نوروز برای پخش از تلویزیون در نظر گرفته شده است. در ادامه به معرفی این آثار می‌پردازیم.

امسال نیز به رسم سال‌های گذشته، تلویزیون در نوروز برای مخاطبان خود مجموعه‌های متنوعی را در نظر گرفته است. «پایتخت ۶»، «کامیون»، «دوپینگ» و «میان‌بر» چهار سریالی هستند که در ایام نوروز از آنتن شبکه‌های یک، دو، سه و پنج پخش می‌شود.

به این ترتیب روز جمعه هشتم فروردین، ساعت ۲۲ قسمت هشتم سریال «پایتخت ۶» از شبکه یک، ساعت ۲۱ قسمت هشتم سریال «کامیون» از شبکه دو و همچنین ساعت ۲۰ قسمت یازدهم سریال «دوپینگ» از شبکه سه پخش می‌شود. سریال «میان‌بر» هم که از مدتی پیش پخش خود را از شبکه پنج سیما آغاز کرده، ساعت ۲۳ روی آنتن می‌رود.

همچنین روز جمعه هشتم فروردین ساعت ۹:۳۰ صبح فیلم سینمایی «هریت» به کارگردانی کیسی لمونز از شبکه یک پخش می‌شود. این فیلم محصول ۲۰۱۹ آمریکا است که قالبی سیاسی و خانوادگی دارد. سینتیا اریوو، لزلی اودوم جونیور، جو آلوین، کلارک پیترس و ونسا بل کالووی از جمله بازیگرانی هستند که در این اثر به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان فیلم «هریت» آمده است: طی دهه۱۸۴۰ میلادی، زنی سیاهپوست به نام هریت تابمن که در ایالت مریلند آمریکا زندگی می‌کند، از چنگ برده‌داران می‌گریزد و با اقدامات جسورانه و هوشمندانه خود، به یکی از بزرگترین قهرمانان تاریخ این کشور تبدیل می‌شود. هریت در طول دوران زندگی خود، صدها برده سیاهپوست را نجات می‌دهد...

همچنین در این روز فیلم سینمایی «رمی» ساعت ۱۷ از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود. این درام خانوادگی محصول سال ۲۰۱۸ بوده که به صورت مشترک توسط فرانسه و بلژیک تولید شده است.   

از دیگر فیلم‌های سینمایی که در این روز از تلویزیون پخش می‌شود می‌توان به فیلم سینمایی «مرز سه گانه» به کارگردانی جی. سی. چاندور اشاره کرده که ساعت ۱۵:۳۰ جمعه هشتم فروردین ماه از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: «سانتیگو در پلیس مبارزه با مواد مخدر کار می‌کند و سال‌هاست به دنبال رییس یک باند مواد بزرگ به نام لوریاست اما نمی‌تواند او را گیر بیاندازد. یک شرکت امنیتی با واسطه توسط ارتش پاراگوئه به سانتیگو پیشنهاد می‌کند که با تشکیل یک گروه غیر رسمی به محل اختفای لوریا حمله کنند، او را کشته و پول‌های مخفی شده او را تحویل دهند و در قبال این کار درصدی از پول را دریافت کنند...

بن افلک، اسکار آیزاک، چارلی هونام از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

«مرز سه گانه» در ژانر حادثه‌ای ساخته شده و محصول سال ۲۰۱۹ آمریکا است.

از شبکه پنج سیما هم در این روز ساعت ۱۳:۳۰ فیلم سینمایی «قرار تصادفی من با زندگی» روی آنتن می‌رود. این فیلم که در ژانر درام تولید شده محصول سال ۲۰۱۷ کشور آلمان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز