خبرگزاری کار ایران

فیلم‌های سینمایی تلویزیون در هفتمین روز از فروردین/ از هادی حجازی‌فر در کاتیوشا تا قصر شیرین حامد بهداد

asdasd
کد خبر : ۸۹۰۶۸۱

روز پنجشنبه هفتم فروردین، شبکه‌های سیما علاوه بر سریال‌های روزانه خود، میزبان فیلم‌های سینمایی بسیاری است که به مناسبت نوروز تدارک دیده شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، روز پنجشنبه هفتم فروردین، شبکه‌های سیما علاوه بر سریال‌های روزانه خود، میزبان فیلم‌های سینمایی بسیاری است که به مناسبت نوروز تدارک دیده شده‌اند. در ادامه به معرفی این آثار می‌پردازیم.

امسال نیز به رسم سال‌های گذشته، تلویزیون در نوروز برای مخاطبان خود مجموعه‌های متنوعی را درنظر گرفته است. «پایتخت ۶»، «کامیون»، «دوپینگ» و «میان‌بر» چهار سریالی هستند که در ایام نوروز از آنتن شبکه‌های یک، دو، سه و پنج پخش می‌شود.

به این ترتیب روز پنجشنبه هفتم فروردین، ساعت ۲۲ قسمت هفتم سریال «پایتخت ۶» از شبکه یک، ساعت ۲۱ قسمت هفتم سریال «کامیون» از شبکه دو و همچنین ساعت ۲۰ قسمت دهم سریال «دوپینگ» از شبکه سه پخش می‌شود. سریال «میان‌بر» هم که از مدتی پیش پخش خود را از شبکه پنج سیما آغاز کرده، ساعت ۲۳ روی آنتن می‌رود.

همچنین روز پنجشنبه هفتم فروردین ساعت ۹:۳۰ صبح فیلم سینمایی «کاتیوشا» به کارگردانی علی عطشانی از شبکه یک روی آنتن می‌رود. این فیلم که محصول سال ۱۳۹۶ سینمای ایران بوده قالبی طنز دارد و در آن بازیگرانی همچون هادی حجازی‌فر، احمد مهرانفر، لیلا اوتادی، میترا حجار، بیژن بنفشه‌خواه و ارژنگ امیر فضلی به ایفای نقش پرداختند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: خلیل کاتیوشا برای مراقبت از عرشیا که به سمت مواد مخدر نرود، موظف می‌شود ولی در این راه مشکلاتی پیش می‌آید که ... . 

همچنین در این روز فیلم سینمایی «جوی» ساعت ۱۷ از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود. این فیلم در ژانر درام کمدی ساخته شده و محصول سال ۲۰۱۵ آمریکا است.

از دیگر فیلم‌های سینمایی که در این روز از تلویزیون پخش می‌شود، می‌توان به فیلم سینمایی «قصر شیرین» ساخته رضا میرکریمی اشاره کرد که ساعت ۱۵:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود. این فیلم که در ژانر اجتماعی ـ خانوادگی ساخته شده، محصول سال ۱۳۹۷ است. 

در خلاصه داستان این اثر آمده است: جلال مرادی ۴۲ ساله در طی تصادفی خانواده‌ای را به قتل می‌رساند، اما تصادف در دادگاه غیرعمد شناخته می‌شود. او پس از گذراندن دوران زندان، همسر و فرزندانش را ترک کرده و به شهری دیگر می‌رود، پس از دو سال به شهرش بازمی‌گردد ... .

حامد بهداد، محمد عسگری، ژیلا شاهی، اکبر آئین، آزاده نوبهار، محمد اشکان فر، یونا تدین، نیوشا علیپور، بابک لطفی خواجه پاشا ازجمله بازیگرانی هستند که در این اثر به ایفای نقش پرداختند.

از شبکه پنج سیما هم در این روز ساعت ۱۳:۳۰ فیلم سینمایی «میراث خون سرد» روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز