خبرگزاری کار ایران

دعوای خواهران منصوریان و ارشا قدسی در عصر جدید/ گاف مهران مدیری درباره نام ملاله یوسف‌زی و کنایه به مجلس و سازمان هواپیمایی برای ادامه پروازها به چین+فیلم

asdasd
کد خبر : ۸۸۹۱۸۱

روز گذشته (شنبه دوم فروردین) برنامه عصر جدید دیرتر از همیشه پخش شد و در پشت صحنه آن شاهد بحث میان خواهران منصوریان و ارشاد قدسی بودیم. همچنین در برنامه دورهمی، مهران مدیری کنایه‌هایی به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس و سازمان هواپیمایی زد که خبر از تحقیق و تفحص درباره ادامه پروازها به چین داده بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، روز گذشته (شنبه دوم فروردین) برنامه عصر جدید دیرتر از همیشه پخش شد و در پشت صحنه آن شاهد بحث میان خواهران منصوریان و ارشاد قدسی بودیم. همچنین در برنامه دورهمی، مهران مدیری کنایه‌هایی به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس و سازمان هواپیمایی زد که خبر از تحقیق و تفحص درباره ادامه پروازها به چین داده بود.

دیشب (شنبه دوم فروردین) برنامه «عصر جدید» به دلیل مشکلات فنی ساعت ۱۲ نیمه شب پخش شد اما گفته شده از روزهای بعد راس ساعت ۲۳ پخش می‌شود. مجموعه برنامه «عصر جدید» با موضوع استعدادیابی در حوزه‌های ورزشی، سرگرمی و هنری در ایام نوروز ۹۹، هر شب بعد از اخبار شبانگاهی از شبکه سه سیما پخش می‌شود. این مسابقه بزرگ استعدادیابی به تهیه‌کنندگی و اجرای احسان علیخانی است و رویا نونهالی، امین حیایی، آریا عظیمی‌نژاد و سید بشیر حسینی ترکیب داوران این مسابقه استعدادیابی را تشکیل می‌دهند. همچنین پشت صحنه این برنامه هم که مربوط به برنامه شب قبل آن (جمعه اول فروردین) بود شب گذشته پخش شد. که در آن شاهد بحث و جدال لفظی میان خواهران منصوریان و ارشا قدسی بودیم که خواهران منصوریان به دفاع از شاگردان خود پرداختند و فیلم آن را می‌توانید همین جا ببینید.

فیلم پشت صحنه برنامه عصر جدید

شب گذشته همچنین هادی حجازی‌فر در برنامه «یک گام تا ...» شبکه یک سیما به زبان ترکی عید نوروز را تبریک گفت. مجری برنامه در پایان این گفت: «در این روزها قدر بغل کردن همدیگر را که این روزها از آن محرومیم، بدانیم.» لازم به ذکر است علی ضیا تهیه‌کنندگی این برنامه را به عهده دارد.

سریال نوروزی «پایتخت ۶» که هر شب از شبکه یک سیما پخش می‌شود همچنان پر از آگهی‌های تبلیغاتی در میان سریال است که علیرغم اعتراض مخاطبان در شبکه‌های اجتماعی و همچنین نظر محسن تنابنده درباره آن که نقشی در این تبلیغات ندارد، ادامه دارد. همچنین برخی از مخاطبان نسبت به شوخی‌های گاهی خارج از عرف کاراکترهای این سریال اعتراض داشته‌اند.

در شبکه دو سیما و در برنامه «دو نیمه ماه» با اجرای محمد سلوکی هم شاهد اجرای یک خواننده با همراهی رقص محلی گروه او بودیم.

در برنامه «دورهمی» با اجرای مهران مدیری هم با اشاره به اینکه با وجود شیوع کرونا، پروازها به چین ادامه دارد، گفت: «کمیسیون اصل ۹۰ مجلس فرموده‌اند مقصر اصلی شیوع کرونا در کشور سازمان هواپیمایی است و قطعا در این زمینه تحقیق و تفحص لازم صورت خواهد گرفت. سوالی که پیش می‌آید این است که در مجلس محترم کمیسیونی تحت عنوان پیشگیری از وقوع فاجعه ندارد. تا همین یکی دو هفته پیش خیلی از کاربرهای عادی فضای مجازی بدون نیاز به هیچ تحقیق و تفحصی، از اینکه پروازها به چین ادامه دارد ابراز تعجب می‌کردند. حالا که شده آن‌چیزی که نباید می‌شده؛ دیگر چه تفحصی؟ شنیده شدن و دیده شدن به هر قیمتی فضیلت نیست.»

البته در همین برنامه مهران مدیری نام ملاله یوسف‌زی دختر پاکستانی ساکن افغانستان را که برنده جایزه نوبل شده بود به اشتباه «ملاله یوسف‌زری» خواند و در جایی دیگر از ماری کوری فیزیکدان و شیمیدان، به عنوان پزشک یاد کرد.

فیلم برنامه دورهمی و کنایه به کمیسیون اصل 90

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز