خبرگزاری کار ایران

طرح «خانه‌های نورانی» اجرا می شود

asdasd
کد خبر : ۸۸۷۵۶۵

​طرح خانه‌های نورانی از سوی شبکه رادیویی قرآن و با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اول تا سی ام فروردین ماه اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا، به دلیل شیوع ویروس کرونا شبکه رادیویی قرآن با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام به اجرای طرح «خانه‌های نورانی» کرده است.

این طرح از سوی رادیو قرآن در قالب برنامه کارشناس محور با عنوان "خانه‌های نورانی" از اول تا سی ام فروردین ماه به صورت زنده تقدیم شنوندگان خواهد شد.

تقویت انس آحاد جامعه با آموزه‌های قرآن و عترت و غنی‌سازی معنوی اوقات فراغت خانواده‌ها ازجمله اهداف اجرای این طرح است.

برنامه «خانه‌های نورانی» در ۵ بخش کارشناسی در حوزه معارف و تفسیر قرآن توسط مجید معارف/ اخلاق در قرآن،  سیدمحسن میرباقری / معارف نهج‌البلاغه،حجت الاسلام و المسلمین حمیدرضا مهدوی ارفع/ معارف صحیفه سجادیه، احمدی فراز و در حوزه حفظ و تلاوت، استاد علی حبیبی تقدیم مخاطبان خواهد شد.

مسابقه نیز یکی از بخش‌های مهم این طرح است که در هر برنامه یک سوال از هر بخش طراحی و اعلام می‌شود که در مجموع در هر برنامه ۵ نفر از افرادی که پاسخ صحیح را اعلام کنند، هدایایی به رسم یادبود به آنان اعطا خواهد شد.

این برنامه از اول تا سی ام فروردین ماه هر شب ساعت ۲۰ به تهیه‌کنندگی زهرا خردمندنیک به صورت زنده از رادیو قرآن، موج اف ام ردیف ۱۰۰ مگاهرتز به سمع شنوندگان می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز