خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای صنفی نمایش:

اعلام تعطیلی سینما به‌صورت هفتگی اشتباه است/ چند سناریو برای اکران فیلم‌ها در زمان بازگشایی داریم

asdasd
کد خبر : ۸۸۷۳۸۵

سخنگوی شورای صنف نمایش می‌گوید: بهتر بود به‌جای اینکه هفتگی تعطیلی سینماها را اعلام کنند، یک زمان مشخص شده را اعلام می‌کردند.

غلامرضا فرجی (سخنگوی شورای صنفی نمایش) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به اینکه زمان بازگشایی سینماها مشخص نیست، گفت: زمان بازگشایی سینماها را ستاد مدیریت بیماری کرونا و وزارت ارشاد اعلام می‌کنند که براساس اعلام آنها فعلا سینماها تعطیل است.

فرجی با اشاره به اینکه امروز مساله کرونا مهمترین مساله در کشور است، گفت: اینکه وزارت ارشاد هر هفته بیانیه می‌دهد و اعلام می‌کند که سینماها و فعالیت‌های فرهنگی تعطیل است، تصمیم  درستی نیست و اثر روانی خوبی ندارد. بهتر است به‌جای اعلام تعطیلی هفته به هفته سینماها و مراکز فرهنگی، به‌طور مثال اعلام شود فعلا سینماها تعطیل است تا شرایط مهیا شود. حال این تعطیلی می‌خواهد 20 روز باشد یا یک ماه دیگر.

فرجی در پاسخ به این سوال که بر فرض اینکه اگر امروز این سینماها باز شود وضعیت اکران فیلم‌ها چگونه خواهد بود، گفت: در حال بررسی چند راهکار در شورای صنفی نمایش هستیم. یکی از راهکارها این است که فیلم‌هایی که تا قبل از همه‌گیری کرونا در حال اکران بودند به اکران خود در زمان بازگشایی سینما ادامه بدهند و ابتدا آن فیلم‌ها نمایش داشته باشد. یکی از راهکارهای دیگر این است که برنامه‌ریزی بکنیم تا فیلم‌های جدید نیز در کنار این فیلم‌ها به نمایش دربیاید.

وی ادامه داد: باید سینماها باز شود، جلسه شورای صنفی نمایش تشکیل شود تا بتوانیم درباره وضعیت ا کران فیلم‌ها تصمیم‌گیری کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز