خبرگزاری کار ایران

شب گذشته روی داد؛

استقبال از کنسرت روزبه نعمت‌اللهی در برج میلاد/ کنسرتی برای صندلی‌های خالی

asdasd
کد خبر : ۸۸۶۶۱۳

روزبه نعمت‌الهی خواننده پاپ، شب گذشته ۲۴ اسفندماه آخرین کنسرت سال خود را مقابل صندلی‌های خالی در برج میلاد روی صحنه برد.

به گزارش ایلنا، روزبه نعمت الهی خواننده پاپ به همراه گروهش شب گذشته (۲۴ اسفندماه) با همکاری برج میلاد و در قالب برنامه‌های "نوروزخانه” آخرین کنسرت سال خود را مقابل صندلی‌های خالی روی صحنه برد.

این کنسرت به صورت زنده از سایت آپارات و همچنین صفحه‌های اینستاگرام شخصیت هنرمندانی همچون رامبد جوان پخش شد و مورد استقبال هزاران نفر از شهروندان قرار گرفت.

روزبه نعمت‌اللهی در این کنسرت که مقابل صندلی‌های خالی اجرا کرد، از همه خوانندگان جهان دعوت کرد با اجرای کنسرت‌هایی این‌چنینی در فضای مجازی به‌قطع زنجیره انتقال کرونا کمک کنند.

شب گذشته، روزبه نعمت الهی خواننده پاپ کنسرت خود را با عنوان "صندلی های خالی برای ملت عشق" بدون هیچ تماشاگری و با قصد تلطیف افکار عمومی برای مخاطبانش که در این شب ها به قصد قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا خانه نشینی را انتخاب کرده‌اند، در برج میلاد تهران اجرا کرد تا مخاطبانش از خانه و از طریق فضای مجازی (سایت آپارات)، به‌صورت آنلاین نظاره‌گر هنرنمایی این هنرمند و گروهش باشند.

برخی کارشناسان مستقل، تعداد بازدید کنندگان این کنسرت متفاوت که برای اولین بار به‌صورت زنده اجرا و در فضای مجازی پخش شد را تا بیش از یک‌صد هزار نفر برآورد کرده‌اند.

این هنرمند که کنسرت خود را با قطعه "بی تو نفس کشیدن سخته" آغاز کرد، در قسمتی از کنسرت خود گفت: از خداوند مهربان می‌خواهم تا همه شما سلامت باشید و امیدوارم عزیزانی که در بیمارستان‌ها بستری هستند هرچه زودتر رخت عافیت به تن کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز