خبرگزاری کار ایران

برای رعایت شرایط قرنطینه؛

خانه کتاب اطلاعات کتابفروشی‌های کشور را منتشر کرد

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۶۱۲

پایگاه اینترنتی موسسه خانه کتاب، به‌دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت قرنطینه، فهرست و اطلاعات مربوط به کتابفروشی‌های سراسر کشور را منتشر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از خانه کتاب، با شیوع ویروس کرونا در کشور و لزوم حفظ نکات بهداشتی و رعایت توصیه‌های ستاد ملی مدیریت کرونا مبنی بر ماندن هموطنان در خانه، هرچند مراجعه به کتابفروشی‌ها کاهش داشته است، اما زمان مناسبی برای خواندن کتاب‌های مورد علاقه فراهم شده است و کتابخوانی می‌تواند در ایام حضور افراد در منزل مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

بنابراین برای تهیه کتاب‌های مورد نیاز و عدم خروج از منزل، علاقه‌مندان به کتاب می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی ketab.ir در قسمت بانک‌های اطلاعاتی و منوی کتابفروشی‌ها به فهرست کتابفروشی‌های سراسر کشور دسترسی پیدا کنند.

فهرست کتابفروشی‌ها به‌تفکیک استان و شهر در پایگاه اینترنتی خانه‌کتاب قابل مشاهده است و علاقه‌مندان می‌توانند طی تماس با کتابفروشی موردنظر خود، کتاب یا کتاب‌های مورد نیاز خود را سفارش دهند.

این‌میان برخی ناشران و کتابفروشی‌ها با برگزاری مسابقه کتابخوانی مجازی، فروش ویژه و ارسال رایگان کتاب برای تشویق و ترغیب مخاطبان تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز