خبرگزاری کار ایران

اثر جدید بهداد بابایی برای زنده‌یاد هوشنگ ظریف+فیلم

asdasd
کد خبر : ۸۸۳۴۰۹

بهداد بابایی (موسیقی‌دان، نوازنده و مدرس موسیقی) به بهانه درگذشت هوشنگ ظریف موسیقی‌دان و نوازنده پیشکسوت ایرانی فایلی تصویری در صفحه شخصی‌اش منتشر کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهداد بابایی (موسیقی‌دان، نوازنده و مدرس موسیقی) به بهانه درگذشت زنده‌یاد هوشنگ ظریف (آهنگساز، ردیف‌دان، نوازنده و مدرس موسیقی) که طی روزهای گذشته دارفانی را وداع گفت، اثری تصویری را در صفحه شخصی خود منتشر کرده است.

بهداد بابایی یادداشتی را نیز در رثای زنده‌یاد هوشنگ ظریف، ضمیمه فایل تصویری‌اش کرده است.

بابایی در صفحه شخصی‌اش نوشته است: «استاد بزرگوار و مهربانمان جناب استاد هوشنگ ظریف را نیز در این زمستانِ نامبارک و بدشگون از دست دادیم. کودک بودم که با اثر اصفهان/دشتی این بزرگمردِ ارجمند و اوجمندِ عرصه موسیقی، زنگی می‌کردم، آنچه  می‌بینید و می‌شنوید محصول واکاویِ حافظه‌ام هست برای به یاد آوردن دو قطعه اصفهان از استاد، از پس سال‌ها، که در حالتی مغموم از فقدانشان و بی‌حوصله و خسته از این فصلِ نحسِ سردِ سرانجام، در ساعات آغازین دوشنبه نوزدهم اسفند ماه نواخته شد... مرگ چنین خواجه نه کاریست خُرد.»

هوشنگ ظریف هنرمند فقید موسیقی ایرانی شامگاه روز شنبه هفدهم اسفندماه پس از مدت‌ها مبارزه با بیماری بر اثر ایست قلبی دارفانی را وداع گفت.

اثر تقدیم شده به زنده‌یاد هوشنگ ظریف توسط بهداد بابایی؛

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز