خبرگزاری کار ایران

محمدعلی موحد مطرح کرد:

وضعیت خطرناک کارگران دستمزدبگیر در روزگار شیوع کرونا+ویدئو

asdasd
کد خبر : ۸۸۲۹۳۸

محمدعلی موحد می‌گوید: توقف فعالیت‌ها به دلیل گسترش ویروس کرونا بیشترین آسیب را به کارگران بخصوص کارگران دستمزدبگیر می‌زند.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدعلی موحد (نویسنده پژوهشگر) به مناسبت روز پدر و همچنین گسترش شیوع کرونا در پیام ویدئویی، گفت: جنگی دهشتناک در گرفته است با دشمنی که شما او را نمی‌بینید و او شما را می‌بیند در جبهه‌ای به وسعت و گستردگی عالم و عالمیان. مشرق تا به مغرب، همه کس از زن و مرد تا پیر و برنا درگیر این جنگ هستند. پزشکان و پرستاران قهرمان خط مقدم این جبهه‌اند که به نشان شجاعت سرافرازند و از هر سو غریو مرحبا و آفرین می‌شنوند که سزاوار هر گونه سپاس و ستایش‌اند. امروز آنان لباس رزم بر تن دارند و ساز و برگ کارزار در اختیار دارند و از آموزش‌های لازم برخوردارند.

وی ادامه داد: غم انبوه جماعتی بر دل من نشسته است که برای ادامه زندگی محتاج کار روزانه‌اند. کارگران دستمزد بگیر در سطوح مختلف، در پشت میز اداره در پشت فرمان خودرو، پای ماشین کارگاه و کارگرانی که باید تمام روز را با خاک و گل و سنگ و سیمان پنجه درافکنند تا بتوانند دم غروب قوت لایموتی برای زن و بچه خود ببرند. یقین دارم که توقف فعالیت‌ها عرصه را بر آنان تنگ‌تر خواهد کرد. به فکر آنان باشیم.

موحد ادامه داد: مردان و زنان باشرف و آ‌بروداری که در تنگنا افتادند فراموش نکنیم روزگار بدی است اما اصلا و ابدا شک نکنیم که در جنگ میان مرگ و زندگی، زندگی پیروز می‌شود. مبادا که جوانان بی‌حوصله شوند و بی‌تابی کنند جهان آبستن حوادث شگرفی است امروز که هستیم به وظیفه وجدانی خود عمل کنیم و امید را از دست ندهیم. فردای روشنتری در راه است چه باک اگر من نبینمش دیگرانش خواهند دید.

حجم ویدیو: ۱۲.۳۷M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۳:۵۰ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز