خبرگزاری کار ایران

تسلیت مدیرکل دفتر موسیقی برای درگذشت دو هنرمند

asdasd
کد خبر : ۸۷۹۳۰۳

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیام‌های جداگانه درگذشت ابوالحسن خوشرو پیشکسوت و خنیاگر موسیقی مازندران و استاد مرتضی دلشب مدرس موسیقی را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، محمد الهیاری (مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) در پیام‌های جداگانه درگذشت ابوالحسن خوشرو پیشکسوت و خنیاگر موسیقی مازندران و استاد مرتضی دلشب مدرس موسیقی را تسلیت گفت.

در پیام محمد الهیاری برای استاد ابوالحسن خوشرو آمده است:

«استاد ابوالحسن خوشرو از نوازندگان و خوانندگان شاخص موسیقی مازندران است که چند دهه برای هنر و موسیقی بومی این استان، احیا  نغمه های حماسی و آموزش موسیقی به جوانان با جدیت تلاش کرد و موسیقی مازندران با نام و یاد و آثار استاد خوشرو پیوند خورده است.

فقدان این هنرمند ارزشمند و تاثیرگذار را به خانواده گرامی‌اش و هنرمندان و دوستداران موسیقی تسلیت می‌گویم و علو درجات را از درگاه خداوند متعال برای این هنرمند زنده‌یاد خواستارم.»

مدیرکل دفتر موسیقی در پیام تسلیت خود به مناسبت درگذشت مرتضی دلشب، پیشکسوت و مدرس موسیقی توضیح داده است:

«مرتضی دلشب معلم و مدرس دلسوز و هنرمند پیشکسوت موسیقی سال‌ها بی‌دریغ برای آموزش موسیقی کوشید. درگذشت این هنرمند گرامی را تسلیت می‌گویم، روحش شاد و یادش گرامی باد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز