خبرگزاری کار ایران

از سوی هیئت‌مدیره بیمارستان جم؛

آخرین وضعیت استاد شجریان اعلام شد/ دستگاه تنفسی جدا شد/ شرایط قلبی، ریوی و کلیوی پایدار است

asdasd
کد خبر : ۸۷۸۹۹۸

هیئت مدیره بیمارستان جم امروز با انتشار اطلاعیه‌ای عموم مردم را در جریان وضعیت امروز استاد شجریان گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هیئت مدیره بیمارستان جم با انتشار اطلاعیه‌ای عموم مردم  را در جریان وضعیت امروز استاد شجریان گذاشت.

هیئت مدیره بیمارستان جم که طی روزهای گذشته با انتشار اطلاعیه  عموم مردم را در جریان وضعیت بیماری استاد شجریان‌ گذاشت، امروز شنبه دهم اسفند ماه اطلاعیه شماره ۹ را نیز صادر کرده است.

در اطلاعیه شماره ۹ بیمارستان جم آمده است:

در راستای اطلاع‌رسانی به مردم هنردوست و هم‌میهمان عزیز به استحضار می‌رساند در حال حاضر باتوجه به بهبود وضعیت ریوی دستگاه ونتیلاتور (کمک تنفسی) از ایشان جدا شده و تنفس خود به خودی و نرمال دارند شرایط قلبی و ریوی و کلیوی پایدار است و کماکان جهت مراقبت بهتر و بیشتر نیازمند ادامه بستری در بخش مراقبت‌های ویژه می‌باشد.

 با آرزوی سلامتی برای استاد عزیزمان

 1398/12/10

  هیئت مدیره بیمارستان جم

محمدرضا شجریان، استاد آواز ایران که طی چند سال گذشته دچار بیماری بوده، هفته گذشته به دلیل وخامت حالش در بیمارستان «جم» بستری شده بود که این اتفاق دوست‌داران و هواداران او را نگران کرد و باعث شد آنها جمعه شب چهارم اسفندماه مقابل بیمارستان «جم» تجمع کنند. پس از این اتفاق بیمارستان «جم» هر چند روز یک بار، طی صدور اطلاعیه‌ای مردم را در جریان وضعیت بیماری استاد آواز ایران قرار می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز