خبرگزاری کار ایران

در ستاد مرکزی تأکید شد؛

آمادگی گردشگری برای جلوگیری از شیوع کرونا

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۲۰۵

شرکت‌کنندگان در چهل‌وهفتمین نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، بر آمادگی تاسیسات گردشگری کشور بر جلوگیری از شیوع کرونا تاکید کردند.

به گزارش ایلنا، فریدون محمدی مسئول دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر در این نشست در سخنانی با اشاره به آمادگی تاسیسات گردشگری و هتل‌ها برای جلوگیری از شیوع کرونا گفت: در این باره تمهیدات لازم اندیشیده شده و مدیران هتل‌ها و تاسیسات گردشگری و پرسنل این مراکز برای جلوگیری از شیوع کرونا آمادگی دارند.

او به شیوع ویروس کرونا در استان‌های مختلف و تاثیرات احتمالی آن بر صنعت گردشگری اشاره کرد و افزود: مطمئن هستیم که با همکاری همه دستگاه‌ها و بخش دولتی و خصوصی این مشکل رفع خواهد شد و نگرانی بابت شیوع کرونا در تاسیسات گردشگری نخواهیم داشت.

محمدی همچنین به آمادگی ستاد خدمات سفر برای ارائه خدمات شایسته و پاسخگویی آنلاین به مسافران و گردشگران خبر داد و گفت: به همین منظور ستاد خدمات سفر با حضور مدیران و نمایندگان دستگاه‌های عضو از ۲۸ اسفند ۹۸ تا ۱۶ فروردین ۹۹ در محل سالن خلیج فارس معاونت گردشگری تشکیل می‌شود.

وی یادآورشد: مدیران و نمایندگان دستگاه‌های عضو ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با حضور در محل این ستاد به صورت آنلاین و در دو شیفت روز و شب به سوالات، انتقادات و شکایات احتمالی مسافران که از طریق سامانه ۰۹۶۲۹ به این ستاد اعلام می‌شود، پاسخ می‌دهند و موضوعات را رسیدگی می‌کنند.

در ادامه این نشست دبیر و اعضای ستاد در باره زمان برگزاری رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات سفر باهم به گفت‌وگو پرداختند و در نهایت مقرر شد این رزمایش ۲۶ اسفند در ضلع جنوبی حرم امام(ره) برگزار شود.

معرفی کمیته‌ها و تشریح وظایف محوله هر کمیته بخش دیگری از این جلسه بود که ضمن تشریح و معرفی وظایف هر کمیته بر  تقویت همکاری‌ها برای ارائه خدمات شایسته به گردشگران و مسافران تأکید شد.

ویروس کرونا از دی ماه گذشته تا کنون بیش از دو هزار قربانی گرفته است. تقریبا تمام جانباختگان از چین، ‌کشوری که ویروس از آنجا شیوع پیدا کرد، هستند.  هشت نفر نیز در ایران بر اثر ابتلا به این بیماری جان باخته‌ اند. ایران بعد از چین دومین آمار فوتی کرونا در جهان را دارد. بیماری جدید کرونا با نام «کووید-۱۹» از اوایل ماه دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در استان هوبی چین شیوع یافت

کیانوش جهانپور، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیش از این اعلام کرده تاکنون ۹۵ نفر در کشور به طور قطعی به کرونا مبتلا شده و ۱۵ نفر فوت کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز