خبرگزاری کار ایران

محمدحسین مهدویان نوشت:

جامعه هزار تکه که فقط خودش را می‌بیند از ویروس کرونا خطرناکتر است

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۰۶۲

محمدحسین مهدویان می‌گوید: از جامعه‌ی هزار‌تکه‌ای می‌ترسم که افرادش جز خودشان چیز دیگری را نمی‌بینند.

 به گزارش ایلنا، محمدحسین مهدویان (کارگردان فیلم درخت گردو) با اشاره به  گسترش ویروس کرونا در کشور در اینستاگرام خود نوشت: از ویروس کرونا نمی‌ترسم. می‌دانم خطرناک‌تر از آنفولوآنزا نیست اما راستش از جامعه‌ی هزار‌تکه‌ای می‌ترسم که افرادش جز خودشان چیز دیگری را نمی‌بینند.

در یکی از ویدئوهای این چند روز دیدم بیمار مشکوکی را به بیمارستانی می‌بردند، همان‌جا صدای پرستاری را شنیدم که با دلخوری می‌گفت: این همه بیمارستان. چرا اینا رو آوردن این‌جا؟! این جمله ترسناک‌ترین سخنی بود که در این چند روز شنیدم.

قسم‌‌ها و قوانین حرفه‌ای را کنار بگذارید. ما انسانیم. دیدن بعضی پرستاران و پزشکان مضطرب از مواجهه با بیماران (البته نه همه‌ی پزشکان و پرستاران)، احتکار‌کنندگان ماسک و ژل ضدعفونی‌کننده، اعتراض همراه با خشونت مردم یک شهر به بیمارستانی که برای قرنطینه‌ی هموطنان بیمارشان انتخاب شده و هر آنچه بی‌معرفتی ما نسبت به همدیگر را نشان می‌دهد، برای من به مراتب ترسنا‌ک‌تر از این ویروس دوزاری است. چه به سرمان آمده؟

در این مملکت ماسک همیشه کم بوده. اما روزگاری مردمی بودند که ماسک از صورت برمی‌داشتند تا جان‌شان را به هموطن دیگری هدیه کنند. اتفاقا امروز ماسک‌ها بیشتر شده‌اند اما وحشت اینجاست که گویی تخم آن مردم عاشق را ملخ خورده. راستی چه‌طور آن روح ایثار و نوع‌دوستی در ما چنین نابود شد؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز