خبرگزاری کار ایران

احتمال تعویق زمان برگزاری نمایشگاه کتاب تهران به دلیل کرونا

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۸۹۰

مدیر روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از بررسی موضوع تعویق زمان برگزاری سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به دلیل شرایط بهداشتی کنونی خبر داد.

به گزارش ایلنا، سیدمحمد طباطبائی گفت: در راستای صیانت از سلامت عمومی جامعه و به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تعویق زمان برگزاری سی و سومین دوره نمایشگاه کتاب تهران در دست بررسی است.

وی توضیح داد: نمایشگاه کتاب تهران ابعاد گوناگونی دارد که تصمیم‌گیری درباره تعویق زمان برگزاری آن نیازمند بررسی دقیق است که نمی‌توان بدون توجه به همه جوانب تصمیم گرفت.

مدیر روابط عمومی سی و سومین نمایشگاه بین‎المللی کتاب تهران گفت: جمعیت مخاطب نمایشگاه کتاب تهران به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی کشور، تعداد چشمگیر افراد درگیر در برگزاری این رویداد و نوع تعامل در نمایشگاه از جمله مواردی است که توجه به آن‌ها در پیشگیری از شیوع بیماری ضرورت دارد.

طباطبائی افزود: از سوی دیگر شیوع ویروس کرونا، شکل بین‌المللی پیدا کرده است و نمایشگاه کتاب تهران به عنوان یک رویداد بین‎المللی باید به این نکته هم توجه داشته باشد.

وی اعلام کرد: در حال حاضر بررسی موضوع در دست انجام است و شورای سیاستگذاری نمایشگاه کتاب تهران به عنوان بالاترین مرجع تصمیم‎گیری در ساختار نمایشگاه، در روزهای آینده تشکیل جلسه خواهد داد و درباره تعویق زمان برگزاری سی و سومین دوره نمایشگاه کتاب تهران تصمیم‎گیری خواهد کرد. انتظار می‎رود تا هفته آینده تصمیم نهایی اتخاذ و اعلام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز