خبرگزاری کار ایران

کرونا سه مراسم فرهنگی را لغو کرد

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۵۴۶

شیوع ویروس کرونا در کشور برنامه‌های فرهنگی را تحت تاثیر قرار داد و برگزاری سه برنامه فرهنگی لغو شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شیوع ویروس کرونا در کشور برنامه‌های فرهنگی را نیز تحت تاثیر قرار داد. به این ترتیب مراسم گرامیداشت «جهان کتاب» و شب محمدعلی نجفی، نکوداشت مهدی محقق لغو و برگزاری آنها به زمان دیگری موکول شد.

در اطلاعیه مراسم گرامیداشت «جهان کتاب» این‌طور آمده است:

«باتوجه به خطر شیوع ویروس کرونا و لزوم پیشگیری از آن و همچنین حفظ تندرستی میهمانان ارجمند مراسم گرامیداشت «جهان کتاب» در روز ۴ اسفند ۱۳۹۸ (تالار فردوسی) لغو شده است.»

همچنین در اطلاعیه روابط عمومی کانون کارگردانان سینمای ایران این‌طور آمده است:

«باتوجه به لزوم پیشگیری جمعی و رعایت توصیه‌های بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا، برپایی شب «محمدعلی نجفی» که قرار بود عصر یکشنبه ۴ اسفند ۹۸ در سالن زنده‌یاد عباس کیارستمی بنیاد سینمایی فارابی برگزار شود، لغو و به زمانی مناسب موکول شد. زمان برپایی شب «محمدعلی نجفی»، متعاقبا اعلام خواهد شد.»

در پیام حجت‌الله ایوبی درباره لغو مراسم نکوداشت مهدی محقق نیز این‌طور آمده است:

« "مهلتی بایست تا خون شیر شد"

محضر مبارک استادان، دانشجویان و عاشقان فرهنگ و ادب ایران زمین که با تمام وجود خویش در طول ماههای اخیر، همفکری و همیاری گسترده‌ای را جهت برگزاری با شکوه نکوداشت استاد مهدی محقق ابراز فرمودند، اعلام می‌شود که، نظر به بروز نگرانی‌های ناشی از انتشار عارضه " کرونا " و با هدف صیانت و حفاظت از سلامتی وجود نازنین استادان و چهره‌های ماندگار دعوت شده به این آیین بزرگ، این برنامه تا زمان عادی شدن شرایط و رفع نگرانی‌های بهداشتی به تعویق افتاد. صمیمانه و از بن جان سلامتی و سربلندی همگان را از شافی مطلق هستی خواهانم.

صبر کن ای دل که صبر سیرت اهل صفاست

چارهٔ عشق احتمال، شرط محبت وفاست

غفلت از ایام عشق پیش محقق خطاست

بنده چه دعوی کند حکم خداوند راست

حجه الله ایوبی»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز