خبرگزاری کار ایران

مروری بر کتاب«عیبی ندارد اگر حالت خوش نیست»

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۳۴۹

مروری بر کتاب «عیبی ندارد اگر حالت خوش نیست» و گپ و گفت پیرامون سوگ و فقدان ، دوشنبه۵ اسفند ساعت ۱۸ در شهر کتاب الف برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، در این نشست سیدمهدی یوسفی (جامعه شناس)، سعید صدقی (روان‌شناس) و سیده سارا ضرغامی و آرزو مومیوند مترجمان اثر حضور دارند.

از دست دادن عزیزان، فقدان و رویارویی با آن، از مسایلی است که خواه ناخواه با آن درگیر می‌شویم. هر چند گاه حجم این فقدان و اندوه، می‌تواند چنان گسترده باشد که به یک فقدان و سوگ جمعی بدل شود اما باز مواجه فردی با آن و عبور از سوگ مسئله مهمی است.

کتاب حاضر که توسط نشر میلکان منتشر شده، تجربیات شخصی مگان دیواین، پس از درگذشت ناگهانی همسرش است. نویسنده که خود سال‌ها به عنوان درمانگر فعالیت داشته و در حل مشکلات دیگران کمک می‌کرد، متوجه می‌شود تمام راهنمایی و نصایح در سوگ و فقدان کارآمد نیست. او شیوه صحیح عبور فردی از سوگ و دیگرانی که در کنار شخص سوگوار هستند را به چالش می‌کشد.

کتاب «عیبی ندارد اگر حالت خوش نیست» دیدگاه‌های متفاوتی ارائه می‌کند و مخاطب را تشویق می‌کند در ارتباط با عشق، فقدان، دلشکستگی و جامعه تجدید نظر کند.

شهرکتاب الف واقع در خیابان مقدس اردبیلی، خیابان الف، نبش کوچه سوم پذیرای شما علاقه‌مندان خواهد بود.

شرکت برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز