خبرگزاری کار ایران

علی‌اصغر مونسان:

فعالان میراث‌فرهنگی در انتخابات حضور خوبی داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۱۰۰

وزیر میراث‌فرهنگی با حضور در مسجد بلال صدا‌وسیما رأی خود را به صندوق انداخت.

به گزارش ایلنا، علی اصغر مونسان عصر امروز جمعه در مسجد بلال ضمن تشکر از برگزار کنندگان انتخابات در جمع خبرنگاران گفت: «از مردم کشورمان به‌دلیل این حضور پرشکوه سپاسگزاری می‌کنم. مجلس شورای اسلامی از جایگاه بالایی برخوردار بوده و یکی از مهم‌ترین ارکان کشور به واسطه تصویب قوانین است، بنابراین اگر به سرنوشت کشور و خودمان علاقه‌مند هستیم باید در انتخابات حضور پیدا کنیم.»

او افزود: «این انتخابات، از مهم‌ترین انتخابات‌های کشور است. مردم حضور خوبی تاکنون داشتند تا سرنوشت خودشان را تعیین کنند.»

وزیر میراث‌فرهنگی تصریح کرد: «مجلس شورای اسلامی محل تصویب قوانین و مکان مهمی است. در دوره قبل نمایندگان مجلس در حوزه گردشگری کمک‌ها و همکاری خوبی با وزارتخانه داشتند و بسیاری از مشکلات ما با همراهی آنها و تصویب قوانین مربوطه رفع یا کمتر شد.»

مونسان اظهار کرد: «از همه فعالان حوزه میراث‌فرهنگی تقاضا دارم در انتخابات حضور خوبی داشته باشند چراکه آینده کاری و سرنوشت این بخش مهم از اقتصاد کشور منوط به حضور دوره جدید نمایندگان مجلس می‌شود. برای ما بسیار حائز اهمیت است که در انتخابات حضور پررنگی داشته باشند.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز