خبرگزاری کار ایران

نمایش «کلوچه دارچینی» جمعه ۲ اسفند اجرا نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۲۶۱

نمایش «کلوچه دارچینی» به کارگردانی مریم کاظمی روز جمعه ۲ اسفند به دلیل انتخابات مجلس یازدهم و از آنجا که ساختمان کانون پرورش فکری یکی از حوزه های اخذ رای در این روز خواهد بود اجرا نمی‌شود.

به گزارش ایلنا، بنا به اعلام کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به گروه نمایش، سالن سینماتئاتر کانون در خیابان خالد اسلامبولی به عنوان یکی از حوزه‌های اخذ رای انتخابات مجلس شورای اسلامی فعال خواهد بود و از این رو نمایش کلوچه دارچینی در روز جمعه ۲ اسفند روی صحنه نمی‌رود.

با هماهنگی انجام شده توسط مدیریت این سالن و گروه تئاتر مستقل برای این نمایش یک اجرای ویژه در روز جمعه ۹ اسفند ساعت ۱۶ در نظر گرفه شده است تا مخاطبانی که برای دیدن این نمایش در روز ۲ اسفند بلیت تهیه کرده بودند بتوانند به تماشای نمایش کلوچه دارچینی بنشینند.

این نمایش با طراحی، کارگردانی و اشعار مریم کاظمی ساعت ۱۹ هر روز غیر از شنبه‌ها در سالن سینماتئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان (خیابان وزرا) روی صحنه است و روز شنبه ۱۰ اسفند نیز اجرای ویژه هنرمندان خواهد داشت.

در این نمایش سیدجواد زیتونی، مریم کاظمی، هومن رهنمون، پریسا فلاح‌زاده، حسام کلانتری، مهراد زمانی، نازنین صفا، عرفان میدانلو، هایده حسین‌زاده، فاطمه خدابنده‌لو، سمیه بیگی، شادی کارآیین، زهرا روشن‌ضمیر، نرگس صفامنش، فربد تجویدی و مهدی رمضان‌زاده ایفای نقش می‌کنند.

بلیط‌های این اجرا از طریق سایت تیوال پیش فروش می‌شود.           

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق صفحه‌های اینستاگرام گروه با عنوان freewilltheatre و اینستاگرام آموزشگاه با عنوان freewilltheatre۴۴۸۷ واینستاگرام نمایشKoloche_darchini اخبار و رویدادهای گروه تئاتر مستقل را دنبال کنند. شماره تلفن‌های گروه تئاتر مستقل ۰۹۱۹۰۷۷۶۰۹۸ و ۰۸۳۵۷۴۰۸۵۹۷-  تلفن رزرو اجرا ۰۹۱۹۴۳۴۶۳۵۶ دیگر راه‌های ارتباطی مخاطبان و خانواده‌ها با گروه تئاتر مستقل هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز