خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بازاریابی و تبلیغات گردشگری خبر داد:

انعکاس مهمان‌نوازی و صلح‌دوستی مردم ایران با همراهی در کمپین جهانی «جای جاگات»

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۱۸۵

مدیرکل بازاریابی و تبلیغات گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: راهپیمایی گروه کمپین جهانی «جای جاگات» در ایران انعکاس برقراری امنیت و آرامش و نیز مهمان‌نوازی، صلح و دوستی مردم کشور را برای جهانیان به ارمغان خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، محمد‌ابراهیم لاریجانی (مدیرکل بازاریابی و تبلیغات گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی) با اعلام خبر انعکاس مهمان‌نوازی و صلح دوستی مردم ایران با همراهی در کمپین جهانی «جای جاگات»، گفت: کمپین «جای جاگات» به حمایت شهردار ژنو کشور سوییس بمناسبت یکصد و پنجاهمین سالگرد تولد مهاتما گاندی با هدف تحقق بخشیدن به شعار "صلح و دوستی بین ملت‌ها" و "تعلق زمین به همه" راهپیمایی جهانی در چندین کشور را در برنامه خود قرار داده است.    

وی افزود: طول مدت سفر این گروه یکسال است و از کشورهای هند، ایران، ارمنستان، گرجستان، بلغارستان، صربستان، بوسنی و هرزگوین،کرواسی، ایتالیا و سوئیس عبور خواهند کرد.

لاریجانی با بیان اینکه هم‌اکنون میزبان گروه مذکور در ایران هستیم، خاطرنشان کرد:  گروه کمپین جهانی «جای جاگات» پس از عبور از استان‌های فارس، بوشهر، هرمزگان، کرمان ، یزد، اصفهان، تهران و آذربایجان‌شرقی در تاریخ ۵/۱۲/۹۸ از مرز «نوردوز» خارج و با ورود به کشور ارمنستان، مسیر بعدی را ادامه خواهند داد.

وی ادامه داد: راهپیمایی مذکور در ایران با حمایت معاونت گردشگری و با همکاری ادارات کل استانی مرتبط صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز