خبرگزاری کار ایران

نشان‌های لاک‌پشت پرنده ۱۲ اسفند اهدا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۱۸۴

نشان‌های طلایی، نقره‌ای و ویژه‌ی هشتمین دوره‌ی لاک‌پشت پرنده ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ به کتاب‌های برگزیده اهدا می‌شود و از یک کتاب مهم کودکان که در چند دهه‌ی پیش منتشر شده است، یاد می‌شود.

به گزارش ایلنا،‌ نامزدهای نهایی دریافت نشان‌های طلایی و نقره‌ای لاک‌پشت پرنده از میان کتاب‌هایی که در سال ۹۷ با امتیاز پنج یا شش لاک‌پشت به فهرست راه یافته‌اند، انتخاب می‌شوند.

نشان ویژه به چهره‌های معتبر و پیشکسوت کتاب کودک و نوجوان که فعالیت‌های موثری در زمینه‌ی کتاب کودک داشته باشند، اهدا می‌شود.

کتاب یاد، بخش دیگری از آیین اهدای نشان‌های لاک‌پشت پرنده است که در آن از یک کتاب مهم و تاثیرگذار کودکان و نوجوانان که در دهه‌های پیش منتشر شده است و دارای کیفیت مطلوب است و به معیارهای لاک‌پشت پرنده نزدیک است، یاد می‌شود.

بر اساس معیارها و اصول لاک‌پشت پرنده کتاب‌های داوران برای دریافت نشان بررسی نمی‌شود.  

امسال نشان‌های طلایی و نقره‌ای هشتمین دوره لاک‌پشت پرنده از میان ۹ نامزد نهایی انتخاب و روز دوشنبه ۱۲ اسفندماه ۱۳۹۸ساعت ۱۸ در فروشگاه مرکزی شهرکتاب به نویسندگان، مترجمان، تصویرگران و ناشران کتاب‌های برگزیده اهدا خواهد شد.

علاوه بر اهدای نشان‌های نقره‌ای و طلایی لاک‌پشت پرنده از سی‌ودومین فهرست لاک‌پشت پرنده هم رونمایی می‌شود و جشن امضایی با حضور نویسندگان و تصویرگران، مترجمان این کتاب‌ها برگزار خواهد شد.

این مراسم با حضور نویسندگان، تصویرگران، مترجمان و ناشران کتاب‌های کودک و نوجوان و خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود و ورود برای عموم آزاد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز