خبرگزاری کار ایران

رونمایی از جدیدترین کتاب «سواد رسانه‌ای» در فرهنگسرای سرو

asdasd
کد خبر : ۸۷۳۰۴۴

کتاب «سواد رسانه‌ای، از الف تا ی» تالیف محمدصادق افراسیابی، با حضور اهالی فرهنگ و رسانه در فرهنگسرای سرو رونمایی می‌شود.

به گزارش ایلنا، کتاب «سواد رسانه‌ای، از الف تا ی» با حضور شخصیت‌های علمی و فرهنگی در فرهنگسرای سرو رونمایی خواهد شد. این مرکز فرهنگی که چندی پیش نشست «جنگ‌های رسانه‌ای و روش‌های مقابله با آن» را برگزار کرده بود، این بار جدیدترین اثر تولیدشده در موضوع سواد رسانه‌ای را رونمایی و بررسی خواهد کرد.

کتاب «سواد رسانه‌ای، از الف تا ی» نوشته محمدصادق افراسیابی است و به بررسی بسیاری از مفاهیم مهم و ارزشمند رسانه‌ای به زبان ساده و شیوا پرداخته است؛ این کتاب با هدف آموزش سواد رسانه‌ای به مردم و فرهنگسازی استفاده ار رسانه‌های جمعی به ویژه شبکه‌های اجتماعی به رشته تحریر درآمده است.

در این مراسم رونمایی بسیاری از شخصیت‌های علمی، فرهنگی و رسانه‌ای حضور خواهند داشت که از آن جمله می‌توان به مسعود بصیری (رئیس سازمان بسیج رسانه کشور)، محمدرضا بهمنی (مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی)، محمدصادق افراسیابی (معاون مرکز فناوری اطلاعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)، رسول جلیلی (عضو شورای عالی فضای مجازی)، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره انجمن سواد رسانه‌ای ایران، اساتید دانشگاه و تعدادی از اهالی رسانه اشاره کرد.

این مراسم رونمایی روز چهارشنبه ۳۰ بهمن از ساعت ۱۵.۳۰ در فرهنگسرای سرو واقع در خیابان ولیعصر، جنب پارک ساعی، کوچه ساعی یکم برگزار می‌شود و حضور در آن برای عموم آزاد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز