خبرگزاری کار ایران

نکات کلیدی استارت‌ آپ‌های گردشگری بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۷۸۵

دومین میز گرد تخصصی با عنوان "نکات کلیدی استارت آپ های گردشگری" در غرفه اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران برگزار شد.

به گزارش ایلنا، دومین میز گرد تخصصی با عنوان "نکات کلیدی استارت آپ‌های گردشگری" عصر روز پنج شنبه ۲۴ بهمن ماه با حضور اساتید و فعالان صنعت گردشگری در غرفه اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تهران واقع در سالن ۴۱ برگزار شد.

پرهام جانفشان (مدیر اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران) با بیان اینکه بسیاری از خدمات گردشگری نظیر رزو محل اقامت، خرید بلیت، تورهای مجازی و اطلاعات سفر امروز بر پایه استارت آپ در حال عرضه است، گفت: در بازار رقابتی صنعت گردشگری تاسیساتی موفق به ادامه حضور و رشد خواهند بود که از فناوری‌های نوین در عرضه خدمات خود استفاده کنند.

او گفت: لزوما شروع به کار هر استارت آپی در صنعت گردشگری دلیل بر موفقیت آن نخواهد بود و استارت آپ‌ها باید ضمن بهره گیری از خلاقیت و نو آوری بر اساس نیاز گردشگران خدمات خود را  تعریف و عرضه کند.

او افزود: در این میز گرد اساتید و دانشجویان گردشگری در خصوص علل موفقیت و یا شکست استارت آپ‌هایی که در چند سال گذشته در سطح جهانی و ملی  وارد صنعت گردشگری  شدند بحث و گفت گو کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران تبادل اطلاعات و دانش در بین اساتید و فعالین صنعت گردشگری را رمز موفقیت و توسعه گردشگری کشور دانست و افزود: یکی از اهداف این میزگردها در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری ترویج فرهنگ گفتمان سازنده بین اساتید و شاغلین در صنعت گردشگری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز