خبرگزاری کار ایران

۲۴ اجرا در دو روز نخست جشنواره موسیقی فجر/ شیراز میزبان جشنواره موسیقی فجر شد

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۵۴۵

نخستین روز سی‌و‌پنجمین جشنواره موسیقی فجر با ۱۱ اجرا امروز پنجشنبه ۲۴ بهمن ماه در شش سالن آغاز می‌شود. همچنین اجراهای سی‌و‌پنجمین جشنواره موسیقی فجر در استان فارس از امروز آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، ارکستر سمفونیک صداو‌سیما به رهبری آرش امینی و همراهی سولیست روسی به نام گراف مورژا ساعت ۱۸:۳۰ و خنیاگران مهر به رهبری بهزاد عبدی ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت اجرا می‌کنند.

تکنوازی پیانو آرپینه ایسراییلیان ساعت ۱۸:۳۰ و کوارتت نماد به سرپرستی ستاره بهشتی ساعت ۲۱:۳۰ در تالار رودکی اجرا می‌شود.

گروه نقش به سرپرستی امیر شریفی و خوانندگی مجتبی عسکری ساعت ۱۸:۳۰ و گروه بامداد مشهد به سرپرستی سالار مرتضوی و خوانندگی وحید تاج ساعت ۲۱:۳۰ در فرهنگسرای نیاوران اجرا می‌کنند.

تالار سوره در نخستین روز جشنواره میزبان اجرای گروه آوای تبری با حضور جلال محمدی و شکارچیان  و هنرستان موسیقی دختران در ساعت های ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ است.

گروه بندهش به سرپرستی سهند بهادری ساعت ۲۱:۳۰ در برج آزادی روی صحنه می‌رود و اجراهای پاپ جشنواره در دومین روز اجرای امید حاجیلی در ساعت ۱۸:۳۰ و علی یاسینی در ساعت ۲۱:۳۰ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران است.

در دومین روز جشنواره موسیقی فجر چه خبر است

دومین روز سی‌و‌پنجمین جشنواره موسیقی فجر با ۱۳ اجرا جمعه ۲۵ بهمن ماه برگزار می‌شود.

به گزارش ستاد خبری سی‌و‌پنجمین جشنواره موسیقی فجر، ارکستر پارس به سرپرستی ناصر نظر ساعت ۱۸:۳۰ و گروه ماهیما با حضور آرش جامع و خوانندگی حجت اشرف‌زاده ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت اجرا می‌کنند و تالار وردکی میزبان اجرای ارکستر فرهنگ و هنر به رهبری نادر مشایخی ساعت ۱۸:۳۰ و کوارتت تار علی اصغر عربشاهی ساعت ۲۱:۳۰ است.

در فرهنگسرای نیاوران گروه همنوازان وداد با حضور کیارش داودی و منصوره جمعه‌زاده و همنوازان فاخته به سرپرستی خشایار پارسا ساعت ۱۸:۳۰ و گروه اقبال آذر به سرپرستی سبحان مهدی‌پور ساعت ۲۱:۳۰ اجرا می‌کنند.

گروه میسان با حضور مهدی سواری و علی نیری و هاوار با حضور ناصح بهرام بیگی و ناصر یاره ساعت ۱۸:۳۰ و خنیاگران خیام با حضور صمد برقی و مهدی تفکری منش ساعت ۲۱:۳۰ در تالار سوره اجرا می‌کنند و در برج آزادی گروه‌اش به سرپرستی علیرضا اشرف‌پور ساعت ۲۱:۳۰ روی صحنه می‌رود.

سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران نیز در روز جمعه ۲۵ بهمن میزبان دو اجرای رضا بهرام در ساعت های ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ است.

شیراز میزبان جشنواره موسیقی فجر شد

 ۹ گروه موسیقی از امروز در شهر شیراز در سی‌و‌پنجمین جشنواره موسیقی فجر استان فارس اجرا می‌کنند.

ارکستر ملی ایران به خوانندگی سالار عقیلی امروز پنجشنبه ۲۴ بهمن در تالار حافظ شیراز، علی یاسینی ۲۵ بهمن با دو اجرا در تالار حافظ، پازل ۲۶ بهمن با دو اجرا در تالار حافظ و هوروش‌ ۲۷ بهمن در این تالار شیراز روی صحنه می‌روند.

اجرای گروه اتریش ۲۸ بهمن در تالار احسان و گروه سه تار نوازان پیرمرادی ۲۸ بهمن در تالار مخابرات، آرون افشار ۲۹ بهمن با دو اجرا در تالار حافظ و گروه محلی قشقایی یاغلیق ۲۹ بهمن در تالار احسان و امیر عباس گلاب ۳۰ بهمن با دو اجرا در تالار حافظ شیراز برنامه‌های دیگر سی‌و‌پنجمین جشنواره موسیقی فجر در استان فارس است.

سی‌و‌پنجمین جشنواره موسیقی فجر علاوه بر تهران در استان‌های سیستان و بلوچستان، آذربایجان شرقی، بوشهر، خوزستان، زنجان، گلستان، مازندران، منطقه آزاد اروند و فارس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز