خبرگزاری کار ایران

سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در استان‌ها

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۰۹۵

سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در تهران و هشت استان کشور شامل آذربایجان شرقی، بوشهر، زنجان، خوزستان، گلستان، مازندران، منطقه آزاد اروند و سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در تهران و هشت استان کشور شامل آذربایجان شرقی، بوشهر، زنجان، خوزستان، گلستان، مازندران، منطقه آزاد اروند و سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در شهرهای سیستان و بلوچستان

سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر از 20 بهمن‌ماه در پنج شهر سیستان و بلوچستان آغاز شده و تا 25 بهمن‌ماه ادامه دارد.

گروه‌های بومی استان سیستان و بلوچستان در این دوره جشنواره از 20 تا 25 بهمن‌ماه در شهرهای زاهدان، چابهار، نیک‌شهر و قصرقند اجرا می‌کنند.

گروه‌های بومی و محلی و گروه از چابهار روزهای 20، 22 و 23 بهمن‌ماه در روستای نگور و عورکی و پارک‌نگور گروه ساحل دلنوازان 21 بهمن  در روستای عورکی چابهار اجرا کردند و گروه گلداز 20 و 24 بهمن‌ماه در قصرقند، گروه آئش 23 بهمن‌ماه در قصرقند و گروه دونلی 21 بهمن‌ماه در نیک‌شهر اجرا کردند.

اختتامیه سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در استان سیستان و بلوچستان 25 بهمن در فرهنگسرای زاهدان برگزار می شود.

سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در 4 شهر آذربایجان شرقی

سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر 24 تا 30 بهمن‌ماه در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

استان آذربایجان شرقی در شهرهای تبریز، اسکو، اهر و میانه میزبان برنامه‌های جشنواره موسیقی فجر است که از 24 تا 30 بهمن ماه برگزار می‌شود.

گروه‌های نوجوانان یاغیش، یگانه و آینا 24 بهمن‌ماه، اهورا، یاراشیق و کودکان و نوجوانان رودکی جمعه 25 بهمن‌ماه و گروه‌های نوجوانان صنم، یول و تبریز شنبه 26 بهمن‌ماه در سالن استاد میامی مجتمع فرهنگی هنری 22 بهمن تبریز روی صحنه می‌روند.

همچنین گروه‌های سس و خزر شنبه 26 بهمن‌ماه و گروه‌های ساری تئل و راست موغام یکشنبه 27 بهمن‌ماه در سالن استاد اقبال آذر اجرا می‌کنند.

اجرای گروه صبا 24 بهمن‌ماه در سالن آمفی تئاتر اسکو، گروه‌های روح افزا و یاغیش 25 و 26 بهمن‌ماه در آمفی تئاتر اهر و گروه اکتاو 28 بهمن‌ماه در سینما فرهنگ میانه برنامه‌های دیگر جشنواره موسیقی فجر در استان آذربایجان شرقی است.

اختتامیه جشنواره موسیقی فجر در استان آذربایجان شرقی 30 بهمن‌ماه در سالن استاد میامی تبریز برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز