خبرگزاری کار ایران

سه نمایش تازه در تئاتر مولوی

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۵۵۶

سه نمایش «ابر شلوارپوش» و «و همیشه پاییز» و «پنهان خانه پنج در» پس از جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در تالار مولوی روی صحنه می‌روند.

به گزارش ایلنا، سه نمایش «ابر شلوارپوش» و «و همیشه پاییز» و «پنهان خانه پنج در» پس از جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در تالار مولوی روی صحنه می‌روند.

نمایش «ابر شلوارپوش» به نوشته و کارگردانی علیرضا اخوان اجرای خود را از بیستم بهمن در سالن کوچک مرکز تئاتر مولوی آغاز می‌کند. در این نمایش که هرشب ساعت ۱۹ و به مدت زمان ۵۰ دقیقه روی صحنه می‌رود، نویسنده و کارگردان اثر به صورت تک پرسوناژ ایفای نقش می‌کند.

همچنین  نمایش «و همیشه پاییز» به نویسندگی و کارگردانی مهیار جوادی‌ها از بیست و سه بهمن در سالن اصلی تئاتر مولوی روی صحنه می‌رود.

در این نمایش نیز که هر شب ساعت ۱۸ و با مدت زمان ۶۰  دقیقه اجرا می‌شود، ایلناز شعبانی و یکتا طبیبی بازی کرده و دراماتورژی این اثر را حسین توازنی‌زاده عهده‌دار است.

«پنهان خانه پنج در» به نویسندگی حسین کیانی و کارگردانی آرش فلاحت‌پیشه نیز از بیست و چهار بهمن تا ببست و ششم اسفند در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی روی صحنه می‌رود.

در این نمایش که هر شب ساعت ۲۰ و با مدت زمان ۷۰  دقیقه اجرا می‌شود، کوشا ابراهیمی، مریم بهشتی، حمید باهوش، علیرضا رشیدی، مائده شهوازیان، سارا علاقمند، سارا فتحی و آیدا نوروزی بازی می‌کنند.دراماتورژی این اثر نیز بر عهده محمدامیر یاراحمدی بوده است.

نمایش‌های فوق در روزهای شنبه اجرا نمی‌شوند.

علاقمندان برای تهیه بلیت و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی مرکز تئاتر مولوی به آدرس www.molavitheater.ir و یا سامانه تیوال مراجعه کنند.

کلیه دانشجویان مراکز آموزش عالی با ارائه کارت دانشجویی معتبر می‌توانند از تخفیف ۶۰ درصدی مرکز تئاتر مولوی برای دیدن نمایش استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز