خبرگزاری کار ایران

فراخوان طرح و ایده در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۷۷۳

بیست و هشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به منظور گردآوری ایده‌های نو فراخوانی منتشر کرد.

به گزارش ایلنا، فراخوان طرح و ایده در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم منتشر شد. در این فراخوان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیست و هشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ هم‌زمان با ایام نورانی ماه مبارک رمضان برکزار خواهد شد و بار دیگر قرآنیان کشور در محفلی نورانی و معنوی میزبان علاقمندان کتاب خدا خواهند بود. بر این اساس و به‌منظور برگزاری هر چه پربارتر و باشکوه‌تر بزرگ‌ترین رویداد قرآنی کشور، از همه صاحب‌نظران، فعالان قرآنی و سازمان‌ها و نهادهای فرهنگی دعوت می‌شود با ارسال طرح‌ها و ایده‌هایی نوآورانه، برگزارکنندگان این نمایشگاه را یاری کنند و در این آوردگاه بزرگ فرهنگ دینی سهیم و نقش‌آفرین باشند.

در این دوره از نمایشگاه با تأکید بر سیاست‌هایی چون نوآوری، خدمات‌‌محوری، تکریم مخاطبان و بهره‌گیری از فرصت‌های فضای مجازی تلاش خواهد شد ضمن مدیریت بهتر منابع و کاهش هزینه‌ها، از طرح‌های ابتکاری و جذاب، به‌ویژه در بخش کودکان و نوجوانان، حمایت شود.

صاحبان طرح و ایده از هفتم بهمن‌ماه تا پنجم اسفندماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه اینترنتی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به‌نشانی iqfa.ir طرح‌نامه‌های مربوط را دریافت، تکمیل و ارسال کنند. لازم به‌ ذکر است طرح‌هایی که زودتر به دبیرخانه نمایشگاه ارسال شود در اولویت بررسی و حمایت قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز