خبرگزاری کار ایران

علیرام نورایی مجری جدید مافیا شد/ با این برنامه یاد می‌گیریم چطور دروغگوها را بشناسیم و رسوایشان کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۸۶۷

مجری جدید برنامه مافیا می‌گوید: در پیج این برنامه خوانده بودم که برنامه مافیا دروغ گفتن را یاد می‌دهد. در صورتی که این برنامه یاد می‌دهد که چطور دروغگوها را بشناسیم و آنها را رسوا کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نشست خبری برنامه مافیا با حضور علیرضا سلطانی (تهیه‌کننده)، محمدجواد رجایی (کارگردان) و علیرام نورایی (مجری فصل تازه این برنامه) در استودیو برنامه مافیا برگزار شد.

علیرضا سلطانی در ابتدای این نشست گفت: از مهرماه برنامه مافیا را روی آنتن بردیم و ۳۰ قسمت پخش شد که خوشبختانه با استقبال خوبی مواجه شد. به همین دلیل شبکه سلامت درخواست تولید سه فصل از برنامه را به ما داد. یک فصل ویژه نوروز ۹۹ بوده که مختص خانم‌هاست و فصل دیگر آن در ماه رمضان روی آنتن می‌رود.

وی ادامه داد: بعد از فراخوان برنامه سه هزار نفر داوطلب حضور در برنامه بودند که ۴۵۰ نفر پذیرفته شدند که در سه لیگ با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. اسپانسر فصل اول ما ستاد مبارزه با مواد مخدر بود و بر این اساس خیلی فکر کردیم که چطور می‌توانیم این معضل را حل کنیم. به این ترتیب ما تصمیم گرفتیم مسابقه‌ای تولید کنیم که دست روی قوه تشخیص افراد بگذاریم و در جستجوهای خود به برنامه مافیا رسیدیم و نسخه تلویزیونی از این بازی را تولید کردیم که خوشبختانه مورد استقبال مردم قرار گرفت.

محمدجواد رجایی در ادامه این نشست اظهار داشت: روند انتخاب‌ شرکت‌کنندگان به این صورت بود که چند دور انتخابی برگزار کردیم و از بین ۳ هزار نفر تلاش کردیم با برقراری عدالت و اینکه نمایندگانی از شهرهای مختلف داشته باشیم افراد را انتخاب کردیم. همچنین ظرفیت حضور خانم‌ها را افزایش دادیم.

کارگردان برنامه مافیا ادامه داد: تمام تلاش خود را کردیم تا برنامه را به صورت استاندارد تولید کنیم و انتظار مردم را نیز برآورده کنیم.

علیرام نورایی (مجری فصل تازه) این برنامه نیز در ادامه نشست گفت: از زمانی که مجری شدن بازیگران مد شده، دو سالی است به من پیشنهاد اجرا می‌شود و به شخصه با وجود مجریان درجه یک دوست نداشتم که اجرا کنم. در این برنامه نیز مجری نبوده و راوی و گذرانده برنامه هستم و امیدوارم در ادامه برنامه خوبی را برای مردم تولید کنیم.

 تهیه‌کننده این برنامه در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا، درباره حضور اسپانسر در فصل‌های تازه این برنامه گفت: اسپانسر فصل اول این برنامه ستاد مبارزه با مواد مخدر بود اما فصل‌های بعدی این برنامه اسپانسری ندارد.

وی همچنین در پاسخ به سوال دیگری درباره اینکه شرکت‌کنندگان در این برنامه مبلغی را پرداخت کرده‌اند، بیان کرد: ۴۵۰ نفری که در این برنامه حضور دارند هیچ مبلغی را پرداخت نکرده‌اند. ۳ هزار نفر متقاضی نیز هیچ مبلغی را به برنامه پرداخت نکرده‌اند. به نوعی بازی‌های انتخابی در یک کافه‌ای برگزار شد که بر اساس قراری که گذاشتیم با توجه به استفاده از آن مکان هزینه‌ای از متقاضیان گرفته می‌شد که البته این موضوع قبل از هر برنامه به شرکت‌کنندگان گفته شده و اگر آنها راضی نبودند به عنوان مهمان برنامه در دور انتخابی حضور می‌یافتند.

سلطانی در ادامه بیان کرد: رسالت شبکه سلامت تولید محتوای سالم است. یعنی شما با حفظ ظاهر و جذابیت‌های ظاهری یک برنامه سرگرم‌کننده تولید کنید که محتوای خوبی را نیز  برای مردم به همراه داشته باشد. ما نیز به این منظور تمام تلاش خود را کردیم. اسم برنامه برای فصل‌های بعدی از مافیا به شهروند مافیا تغییر کرده است.

رجایی در ادامه درباره نکات این برنامه اظهار داشت: در این برنامه صبر کردن را یاد می‌گیریم. اینکه می‌خواهیم حرف بزنیم ولی باید منتظر باشیم تا نوبت‌مان شود. همچنین در این برنامه دوستان با هم گفتگو می‌کنند و یاد می‌گیریم که از روی ظاهر افراد را قضاوت نکنیم. این موضوعات چیزهای کمی نیست و در حوزه سلامت روان موضوع مهمی به شمار می‌آید.

علیرام نورایی در ادامه بیان کرد: در پیج این برنامه خوانده بودم که برنامه مافیا دروغ گفتن را یاد می‌دهد. در صورتی که این برنامه یاد می‌دهد که چطور دروغگوها را بشناسیم و آنها را رسوا کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز