خبرگزاری کار ایران

«عکس یادگاری بگیریم» منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۸۶۲۱۴۴

کتاب «عکس یادگاری بگیریم» از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان به چاپ رسید.

به گزارش ایلنا، کتاب «عکس یادگاری بگیریم» به نویسندگی محمدرضا یوسفی از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان به چاپ رسید.

این کتاب از مجموعه «رمان نوجوان امروز» به نویسندگی محمدرضا یوسفی از سوی انتشارات کانون برای اولین بار منتشر شد.

همان‌طور که ادبیات جهان به سمت داستان‌هایی با موضوع کودکان با نیازهای ویژه پیش رفته است، ‌نویسندگان ایرانی هم درباره‌ی کودکان و نوجوانانی می‌نویسند که بزهکاری، اعتیاد، بیماری و... زندگی آن‌ها را تغییر داده است.

در این داستان زندگی چند کودک و نوجوان روایت می‌شود که در کانون اصلاح و تربیت زندگی می‌کنند. دلیل حضور هر کدام از آنها متفاوت است و هر یک سرگذشت متفاوتی دارند. این داستان براساس یک اتفاق واقعی یعنی قتل یکی از مادریارها در کانون اصلاح و تربیت الهام گرفته شده است.

تمام رمان براساس دیالوگ‌هایی روایت می‌شود که در فضای داستان حضور دارند.

این رمان که مناسب نوجوانان بالای ۱۵ سال است در عین حال به سومین چاپ خود نیز رسید و شمارگان آن ۷هزار و ۵۰۰ نسخه شد.

رمان «عکس یادگاری بگیریم» در ۱۴۰ صفحه به قیمت ۲۰هزار تومان در فروشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور و مجموعه شهر کتاب در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز