خبرگزاری کار ایران

گرامیداشت یاد هموطنان پرواز هواپیمای اوکراین در جشنواره موسیقی فجر

asdasd
کد خبر : ۸۶۱۸۰۶

سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر یاد هموطنان عزیز را که در هواپیمای اوکراین جان باختند، گرامی می‌دارد.

به گزارش ایلنا، در پنجمین جلسه شورای ارزیابی جشنواره با گرامیداشت یاد جان باختگان هواپیما از جمله روجا آزادیان از هنرمندان موسیقی که در این پرواز بود، گرامیداشت یاد و خاطره این عزیزان در سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر مورد تاکید قرار گرفت.

به پیشنهاد شورای ارزیابی در این جلسه مصوب شد در سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر رویدادهای ویژه‌ای به یاد و خاطره درگذشتگان هواپیمایی اوکراین انجام می‌شود.

پنجمین جلسه شورای ارزیابی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر با حضور سیدامین مؤیدی؛ مشاور برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی معاونت امور هنری، حمید قبادی؛ نماینده معاونت امور هنری در شورای ارزیابی، محمد سریر، داود گنجه‌ای، زیدالله طلوعی، علی اطیابی نماینده انجمن صنفی هنرمندان موسیقی و محسن رجب‌پور، نماینده مجمع صنفی تولیدکنندگان آثار شنیداری برگزار شد.

سیدمجتبی حسینی (معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) و محمد اله‌یاری (مدیرکل دفتر موسیقی) نیز در پایان جلسه شورای ارزیابی جشنواره در این جلسه شرکت کردند.

معاون امور هنری با تشکر از شورای ارزیابی جشنواره گفت: همه در غم و اندوه عزیزان هموطن سوگواریم و همدلی و همراهی مردم و هنرمندان در این روزها بیشتر احساس می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز