خبرگزاری کار ایران

نصرالله پژمانفر مطرح کرد:

اینکه ما اجازه فعالیت به هنرمندان نخواهیم داد، غلط است/ هیچ محدودیتی برای کسی قائل نیستیم

asdasd
کد خبر : ۸۶۰۷۷۰

«نصرالله پژمان‌فر» عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درباره اخبار منتشر شده در رسانه‌ها مبنی بر «ارائه طرحی در مجلس برای منع فعالیت هنرمندانی که از رویدادهای فرهنگی انصراف می‌دهند، توضیح داد.

«نصرالله پژمان‌فر» عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درباره اخبار منتشر شده در رسانه‌ها مبنی بر «ارائه طرحی در مجلس برای منع فعالیت هنرمندانی که از رویدادهای فرهنگی انصراف  می‌دهند» به خبرنگار ایلنا گفت: طبیعتاً ما هیچ محدودیتی برای کسی قائل نیستیم. در خبرها اینگونه مطرح شده که ما اجازه  فعالیت به هنرمندان که از حضور در رویدادها انصراف بدهند، نخواهیم داد که این موضوع غلط است.

او با بیان اینکه در اینجا تنها بحث حمایتی مطرح است، افزود: ما باید برای حمایت از هنرمندان برنامه مشخص داشته باشیم و اولویت به حمایت از طرح‌هایی بدهیم که در چهارچوب اولویت‌های نظام است و ایده‌هایی در اولویت قرار بگیرند که  به تبیین آرمان‌ها و اهداف نظام و حاکمیت توجه دارند. در هر جامعه‌ای اولویت‌هایی وجود دارد و ما باید در جهت حفظ آن اولویت‌ها بکوشیم.

این نماینده مجلس اظهار داشت: فرض کنید دو نفر تقاضایی را در یک نظام مطرح می‌کنند که یکی اولویت نظام و دیگری مسئله شخصی فرد است. ما باید و موظفیم فرصت‌های حمایتی را به کسانی بدهیم که به مسائل اصلی و خواسته‌های نظام توجه دارند و در آن جهت تلاش می‌کنند و این به معنای آن نیست که بخواهیم حقوق کسی را سلب کنیم یا محدودیتی برای کسی قائل شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز