خبرگزاری کار ایران

کتاب موسیقایی «هفت شهر نی» منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۸۵۸۰۹۰

کتاب موسیقایی «هفت شهر نی» به تألیف حامد امجدیان راهی بازار موسیقی کشور شد، این در حالی است که قطعات آمده در این کتاب توسط مؤلف اجرا و از طریق اپلیکشین جامع نی‌نوازی در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، کتاب موسیقایی «هفت شهر نی» تألیف حامد امجدیان راهی بازار موسیقی کشور شد، این در حالی است که قطعات آمده در این کتاب توسط مؤلف اجرا و از طریق اپلیکشین جامع نی‌نوازی در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

حامد امجدیان (آهنگساز، مؤلف و نوازنده ساز نی) گفت: این کتاب شامل هفت سفر عرفانی برای انسان، نُت‌های ردیف موسیقی ایران با ذکر مثال برای هر گوشه، 51 قطعه ضربی، 50 درس مقدماتی، داستان‌ها و خاطرات شیرین استادانی چون محمد موسوی و محمدرضا شجریان است و در 434 صفحه با جلد گالینگور چاپ و منتشر شده است.

مؤلف در ابتدای کتاب و قبل از ورود به مباحث موسیقی، از هفت سفر اخلاقی-عرفانی برای انسان سخن می‌گوید که از آن به «اسفار هفتگانه نی نوازان» یاد کرده و عنوان می‌کند: کاش هر انسان و به طور اخص اهالی موسیقی ایرانی قبل از اینکه سازی به دست گیرند، از این هفت شهر به سلامت بگذرند تا دلشان محیای پذیرش اسرار گردد. سفرهایی با عنوان سفر از شهر خود شنیداری به حقیقت شنیداری، سفر از شهر تقلید به شهر تحقیق، ورود به شهرعشق و برپایی ضیافتِ امجد و ...

این ردیف‌دان و محقق فلسفه که پیشتر کتابِ «قوانین و مقررات مرتبط با بازار سرمایه» را به چاپ رسانده، از انتشار کتاب دیگرش تحت عنوان «مکتب آنتی سوسولیست» که ساختاری وسیع و بنیادین را در حوزه افکار انسانی بیان می‌کند، خبر داد.

تمام نت‌های موجود در کتاب «هفت شهر نی» توسط مؤلف با ساز نی اجرا گردیده و از طریق «اپلیکیشن جامع نی‌نوازی» در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز