خبرگزاری کار ایران

در بسته خبری فرهنگی روز چهار‌شنبه ایلنا می‌خوانید:

«ترامپ» قهرمان برآمده از فاضلاب است/رسانه‌های بیگانه به دنبال افزایش شکاف بین حاکمیت و مردم هستند/واکنش مایکل مور به انتقامِ سخت ایران/وداع با فرود گرگین‌پور

asdasd
کد خبر : ۸۵۷۳۲۳

گفتگو با یک پژوهشگر و مدرس فلسفه هنر درباره موازنه قدرت و نسبت آن با حقیقت در عصر سینما و رسانه، گفتگو با مدیر مسئول روزنامه شرق درباره جنگ روانی رسانه‌های خارجی در حادثه ترور سپهبد سلیمانی و واکنش مایکل مور به انتقامِ سخت ایران از جمله اخباری است که امروز در سرویس فرهنگی خبرگزاری ایلنا منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، گفتگو با یک پژوهشگر و مدرس فلسفه هنر درباره موازنه قدرت و نسبت آن با حقیقت در عصر سینما و رسانه، گفتگو با مدیر مسئول روزنامه شرق درباره جنگ روانی رسانه‌های خارجی در حادثه ترور سپهبد سلیمانی، واکنش مایکل مور به انتقامِ سخت ایران،همسر و فرزند یک نویسنده ایرانی در میان جان‌باختگان حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی، محکوم کردن تهدید ترامپ علیه ایران توسط بیش از ۷۰ پژوهشگر، باستان‌شناس و استاد دانشگاه‌های خارجی، برگزاری مراسم تشییع پیشکسوت موسیقی قشقایی، پیشنهاد رئیس کمیسیون گردشگری اتاق کرمان برای تبدیل کردن خانه شهید سلیمانی به موزه از جمله اخباری است که امروز در سرویس فرهنگی خبرگزاری ایلنا منتشر شده است.

«ترامپ» قهرمان برآمده از فاضلاب است

سیدمهدی ناظمی با بیان این مطلب که «تصویری که از ترامپ به عنوان رئیس‌جمهور دیوانه و قلدر که هرکاری بخواهد می‌تواند در جهان انجام دهد، ارایه می‌شود، از دست مهندسانش نیز خارج شده»، می‌افزاید: هیچ کشوری به اندازه آمریکا تصویر نیست. سینما در امریکا خود حقیقت آمریکا است. به‌خاطر همین در انگلستان هم با اینکه تلاش شد تا بوریس جانسون را به عنوان بدیل اروپایی ترامپ بتراشند اما عملاً به جهت عقبه فرهنگی و فکری و سیاسی آنها میسر نشد.

رسانه‌های بیگانه به دنبال افزایش شکاف بین حاکمیت و مردم هستند

مدیر مسئول روزنامه شرق معتقد است که رسانه‌های بیگانه به یک اصل مهم اعتقاد دارند اینکه یک دروغ را آنقدر بزرگ بگو که هم خودت باور کنی و هم مخاطبت و آنقدر این دورغ را تکرار کن تا خودت هم کاملا باورت بشود. آنها به دنبال یارگیری هستند و در این راه از هیچ تلاشی مضایقه نمی‌کنند.

ترامپ تو نژادناپرست‌ترین انسان کل تاریخ هستی

کارگردان معروف آمریکا نوشت: به یاد داشته باشید که هر چیزی از زبان ترامپ درمورد ایران می‌شنوید شبیه هر چیز دیگر ی که می‌گوید، دروغ است.

همسر و فرزند یک نویسنده ایرانی در میان جان‌باختگان حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی

اسامی همسر و فرزند حامد اسماعیلیون، نویسنده ایرانی در میان جان‌باختگان حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی دیده می‌شود.

بیش از ۷۰ پژوهشگر، باستان‌شناس و استاد دانشگاه‌های خارجی تهدید ترامپ را محکوم کردند

بیش از ۷۰ پژوهشگر و استاد تاریخ،‌ باستا‌شناسی، هنر و فرهنگ ایران از موزه‌های ملی و دانشگاه‌های سراسر جهان، نسبت به تهدید رییس جمهور آمریکا برای هدف قرار دادن مکان‌های فرهنگی واکنش نشان داده و آن را محکوم کردند.

فرود گرگین‌پور تاریخ نانوشته ایل قشقایی در حماسه‌ها و عاشقانه‌ها بود

مراسم تشییع پیکر فرود گرگین‌پور (موسیقی‌دان و نوازنده صاحب‌نام موسیقی ایرانی) چهارشنبه صبح هجدهم دی‌ماه از مقابل تالار وحدت تهران برگزار شد. مرحوم گرگین‌پور

خانه شهید سلیمانی به موزه تبدیل و ثبت ملی شود

رئیس کمیسیون گردشگری و صنایع دستی اتاق کرمان گفت: پیشنهاد تبدیل شدن خانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به موزه و ثبت ملی آن توسط این کمیسیون مطرح شده است که تا حصول نتیجه آن را پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز