خبرگزاری کار ایران

رهبر ارکستر خنیاگران مهر در واکنش به تهدید ترامپ:

دود تخریب مراکز فرهنگی، به چشم ترامپ می‌رود/ در صورت حمله ، نه تنها هنرمندان بلکه همه مردم علیه آمریکا بسیج می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۷۳۶

بهزاد عبدی در واکنش به تهدید ترامپ در هدف قرار دادن ۵۲ نقطه ایران که مراکز فرهنگی نیز می‌تواند جز آنها باشد، گفت: اگر خدای ناکرده اتفاقی هم بیفتد، نه فقط هنرمندان، بلکه همه مردم باید بسیج شوند و از کشورشان دفاع کنند. این یک حرکت کاملا طبیعی است و ربطی به هنرمند و غیر هنرمند ندارد.

بهزاد عبدی (رهبر ارکستر خنیاگران مهر) در واکنش به تهدید ترامپ در هدف قرار دادن ۵۲ نقطه ایران که مراکز فرهنگی نیز می‌تواند جز آنها باشد، به خبرنگار ایلنا گفت:  البته این موضوع به شخصه برای من خیلی جدی نیست که کسی بتواند ۵۲ نقطه ایران را بزند. فکر کنم احتمالا ایشان حالشان خوب نبوده که گفته می‌خواهد چنین کاری کند که اگر این کار را بکند به یقین دودش به چشم خود ترامپ می‌رود.

وی تاکید کرد: به نظر من این حرف چرت و بیخودی است. طبیعتا اگر چنین اتفاقی رخ دهد، پای کشور و اعتقادمان خواهیم بود ولی چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

وی در ادامه بیان کرد: اولین جایی که صدام مورد حمله قرار داد، رادیو آبادان بود. آن زمان صدام بیمارستان امام خمینی را جلوی چشم ما زد. به طور کل باید بگویم این تهدید یک حرف کاملا نادرستی است اما اگر خدای ناکرده اتفاقی هم بیفتد، نه فقط هنرمندان، بلکه همه مردم باید بسیج شوند و از کشورشان دفاع کنند. این یک حرکت کاملا طبیعی است و ربطی به هنرمند و غیر هنرمند ندارد.

وی در پایان گفت: در نهایت به نظر من این حرف خیلی سندیت ندارد؛ حرفی زده و خواسته واکنشی را داشته باشد. در این رابطه ضرب‌المثلی هست که می‌گوید یک دیوانه سنگی را در چاه می‌اندازد که صد عاقل نمی‌توانند آن را بیرون بیاورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز