خبرگزاری کار ایران

رونمایی از مستند تاریخ تئاتر اصفهان با حضورپوراحمد وپورحسینی

asdasd
کد خبر : ۸۵۳۵۳۳

رونمایی از فیلم «خنده در تاریکی» در گروه هنر و تجربه با حضور سینماگرانی همچون کیومرث پوراحمد و پرویز پورحسینی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، رونمایی و آغاز اکران فیلم‌ «خنده در تاریکی» در گروه هنر و تجربه روز چهارشنبه ۱۱ دی ماه در سینما فردوس موزه سینما با حضور مژگان خالقی؛ پژوهشگر و کارگردان، عوامل فیلم و تعدادی از سینماگران برگزار می‌شود.

کیومرث پوراحمد؛ کارگردان سینما، پرویز پورحسینی؛ بازیگر، مرتضی کاظمی؛ مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، احمد الستی؛ استاد دانشگاه در حوزه سینما، جهانبخش سلطانی؛ بازیگر، افشین هاشمی؛ کارگردان و بازیگر و تعدادی دیگر از هنرمندان ازجمله حاضران در رونمایی فیلم مستند «خنده در تاریکی» خواهند بود.

«خنده در تاریکی» مستندی در باره سیر تحولات تاریخ تئاتر اصفهان از آغاز تا امروز است که  در گروه هنر و تجربه اکران می‌شود.

تولید «خنده در تاریکی» سال ۱۳۹۲ آغاز و به مدت ۵ سال به طول انجامید و پرویز پورحسینی گویندگی گفتار متن آن را برعهده داشته است.

در این فیلم چهره‌هایی همچون علی رفیعی، رضا ارحام صدر، نصرت الله وحدت، کیومرث پوراحمد، پرویز ممنون، جهانبخش سلطانی، ژاله رجایی، ناصر کوشان و نیکید میرزاییانس و ... به روایت تاریخ تئاتر اصفهان پرداخته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز