خبرگزاری کار ایران

مایکل مور:

فیلم جوکر تصویر آمریکا در دوران ترامپ است

asdasd
کد خبر : ۸۵۳۳۹۷

مایکل مور می‌گوید: فیلم جوکر نمایانگر آمریکایی است که ترامپ را به ما داد. آمریکایی که برای کمک به طردشدگان، به تهی‌دستان هیچ احساس نیازی نمی‌کند. آمریکایی که در آن ثروتمندانِ پلید، فقط ثروتمندتر و پلیدتر می‌شوند.

 به گزارش ایلنا به نقل از  ورایتی، مایکل مور (مستندساز) درباره فیلم جوکر ساخته تاد فیلیپس نوشت: داستانی که تاد فیلیپس در جوکر بازگو می‌کند و معضلاتی که این فیلم سینمایی به آنها اشاره می‌کند، به قدری ژرف و به قدری ضروری هستند که اگر از ذکاوت این اثر هنری روی برگردانید، آینه‌ای را که این فیلم به شما هدیه می‌دهد از دست خواهید داد.

او افزود: «بله، یک دلقک شوریده در این آینه است، اما او تنها نیست - ما نیز درست در کنار او ایستاده‌‌ایم.»

مور سپس با اشاره به «نیویورک سیتی» که در فیلم جوکر مدل فرضی برای «گاتهام سیتی» است، این شهر را «مقر واقعی‌ترین شرارت» دانسته و اضافه کرد: «این فیلم درباره ترامپ نیست؛ درباره آمریکایی است که ترامپ را به ما داد - آمریکایی که برای کمک به طردشدگان، به تهی‌دستان هیچ احساس نیازی نمی‌کند. آمریکایی که در آن ثروتمندانِ پلید، فقط ثروتمندتر و پلیدتر می‌شوند.»

فیلم جوکر که از اکتبر 20019 روی پرده سینماها رفته، پس از آغاز جنجال برانگیزی، به پرفروش‌ترین اثر در تاریخ فیلم‌های بالای 17 سال بدل شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز