خبرگزاری کار ایران

واکنش تهیه‌کننده دورهمی نسبت به احتمال توقف پخش آن

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۲۶۰

بعد از حواشی پخش ویژه برنامه دورهمی که در شب یلدا روی آنتن رفت، تهیه‌کننده این برنامه نسبت به برخی گمانه‌زنی‌ها واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «در حاشیه» آخرین مجموعه‌ای به شمار می‌آید که مهران مدیری به عنوان کارگردان آن را روانه آنتن شبکه سه سیما کرد. این کارگردان بعد از آن، اعلام کرد که دیگر قصد ساخت هیچ سریالی را نداشته و می‌خواهد به ساخت فیلم و فعالیت‌های دیگری مشغول شود. 

 فصل تازه فعالیت‌های مدیری در تلویزیون با برنامه «دورهمی» رقم خورد. این برنامه در ادامه با انتقادات بسیاری مواجه شد. باتوجه به حواشی پخش این برنامه و تولید مجموعه «شب نشینی» برای شبکه نمایش خانگی توسط مدیری، کمتر کسی فکر می‌کرد که «دورهمی» مجددا به تلویزیون برگردد اما مدیری بار دیگر در شب یلدا امسال روی آنتن شبکه نسیم رفت. بعد از پخش این برنامه‌، او بار دیگر مورد انتقاد قرار گرفت. برخی از دستمزد بالای او سخن به میان آوردند و برخی عکس‌های شخصی‌اش را منتشر کردند. همین موضوع گمانه‌هایی از توقف پخش قسمت‌های بعدی «دورهمی» را به دنبال داشت. مصطفی احمدی (تهیه‌کننده برنامه دورهمی) در پاسخ به این پرسش که آیا برخی انتقادات تاثیری در پخش دورهمی یا تغییر رویکرد آن خواهد گذاشت، بیان کرد: نه. هیچ تغییری در برنامه نخواهیم داشت.

احمدی همچنین در رابطه با وضعیت برنامه «شب‌نشینی» که پیش از آغاز فصل تازه دورهمی برای شبکه نمایش خانگی آماده شده و حتی تیزر قسمتی از آن با حضور پیمان قاسم‌خوانی به عنوان مهمان در فضای مجازی پخش شده بود، هیچ توضیحی ارائه نداد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز