خبرگزاری کار ایران

اولین مجمع عمومی کانون روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۴۹۴۰۳

اولین مجمع عمومی کانون روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر در تاریخ ۱۴ دی در خانه تئاتر برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، طی جلسات برگزاری توسط اعضای هییت مدیره این کانون و بازنگری بر آیین‌نامه این کانون، نخستین مجمع عمومی این کانون ۱۴دی، ساعت ۱۷ در محل خانه تئاتر جدید به آدرس خیابان نجات اللهی(ویلا)، خیابان سمیه، پلاک ۲۶۰ در سالن استاد جوانمرد برگزار می‌شود.

ضمنا فعالین حوزه روابط عمومی، رسانه و تبلیغات تئاتر می‌توانند تا تاریخ ۱۴ دی با مراجعه به سایت خانه تئاتر به آدرس www.theaterforum.ir جهت عضویت اقدام کنند و مدارک خود را هم‌زمان با حضور در مجمع عمومی برای بررسی به خانه تئاتر تحویل دهند.

همچنین دومین جلسه داخلی کانون روابط عمومی و تبلیغات تئاتر خانه تئاتر ۲۶ آذر برگزار شد و طی این جلسه با انصراف الهه حاجی‌زاده؛ به عنوان بازرس علی‌البدل و با عدم حضور محمد جعفریان برای قرعه‌کشی، مریم شریعتی به عنوان عضو علی‌البدل دوم و محمدرضا ایمانیان به‌عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

انتخابات کانون روابط عمومی و تبلیغات تئاتر خانه تئاتر، مورخ ۲۳ آبان در محل خانه تئاتر سالن مهین اسکویی برگزار شد که سارا حدادی، ایلیا شمس، محمد وفایی، امیر پارساییان‌مهر و زینب لک به‌عنوان اعضای هییت مدیره و امیر قالیچی به عنوان عضو علی‌البدل هییت مدیره و مریم رودبارانی به عنوان بازرس این کانون انتخاب شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز