خبرگزاری کار ایران

«مهدی که به دنیا آمد» و «همه چیز درباره آرزو» در ویژه‌برنامه شبکه مستند

asdasd
کد خبر : ۸۴۷۰۶۹

شبکه مستند در ششمین قسمت از ویژه‌برنامه «سینما حقیقت» به معرفی مستندهای «مهدی که به دنیا آمد» و «همه چیز درباره آرزو» پرداخته است.

به گزارش ایلنا، برنامه «سینما حقیقت» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سعید رسولی برنامه تولیدی شبکه مستند به مناسبت سیزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینما حقیقت» است و تا انتهای جشنواره از ساعت ۱۹:۳۰ پخش می‌شود.

این برنامه امشب 24 آذرماه در گفتگو با امیرمهدی حکیمی و حجت بامروت کارگردانان مستند  «مهدی که به دنیا آمد» به معرفی این اثر پرداخته است.

 «مهدی که به دنیا آمد» درباره یک طلبه است که تحصیل در رشته پزشکی را رها کرده تا به معلولان خدمت کند ، این مستند امسال در دو بخش جایزه ملی و جایزه شهید آوینی جشنواره بین المللی سینما حقیقت حضور دارد.

همچنین در ادامه با کتایون جهانگیری کارگردان «همه چیز درباره آرزو» تولید شبکه مستند سیما که امسال در سیزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینما حقیقت» حضور دارد، گفتگو شده است.  

این برنامه در بخش‌ دیگری با مهرداد سلیمانی سرپرست فنی جشنواره سینما حقیقت درباره ویژگی فنی آثار ارسالی به این جشنواره گفت‌و‌گو کرده و در ادامه مجری برنامه بخش‌های مختلف جشنواره امسال را معرفی خواهد کرد.

شبکه مستند با پخش ویژه‌برنامه «سینما حقیقت» به پخش رویدادهای سیزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینما حقیقت» می‌پردازد.

این ویژه‌برنامه از ۱۹ آذر آغاز شده و تا ۲۶ آذر ادامه خواهد داشت، سیزدهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت به دبیری محمد حمیدی مقدم تا ۲۵ آذر ماه در پردیس سینمایی چارسو در حال برگزاری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز