خبرگزاری کار ایران

عزم جدی امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برای ارائه خدمات مطلوب در طرح زمستانی ۹۸

asdasd
کد خبر : ۸۴۶۴۱۸

امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران در قالب اجرای طرح زمستانی پلیس راهور ناجا، به مسافران و گردشگران خدمات امدادی ارائه می‌کند.

به گزارش ایلنا، طرح ترافیکی زمستان امسال، روز چهارشنبه ۲۰ آذر ماه، با برگزاری رزمایشی با حضور سردار اشتری (فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران)، سردار هادیانفر (رییس پلیس راهور ناجا)، کولیوند (رییس اورژانس کشور)، سلیمی (رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر) و نمایندگان دستگاه‌های عضو کمیته عملیات طرح‌های ویژه ترافیکی پلیس از جمله حسین یگانه و سیدحسام هاشمی از اداره امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی طی رزمایشی در دانشگاه علوم انتظامی امین آغاز به کار کرد.

هاشمی (سرپرست اداره امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی) در حاشیه این رزمایش گفت: در طرح زمستانی سال جاری کانون به منظور تسریع در ارائه خدمات امداد جاده‌ای، اقدام به استقرار خودروهای امدادی در گردنه‌های برفگیر، راهدارخانه‌ها و جاده‌های پرسانحه خواهد کرد.

او ادامه داد: کانون جهانگردی و اتومبیلرانی همچون سال‌های گذشته و در ادامه مشارکت در طرح‌های فصلی پلیس راهور ناجا، با هدف کمک به ارتقای ایمنی در سفرهای زمینی، تا ۲۰ اسفند ماه یعنی همزمان با پایان اجرای طرح زمستانی، با ۱۳۰۰ اکیپ امدادی سبک و سنگین و پایگاه‌های امداد جاده‌ای، ۲۰ شرکت خودروساز و عرضه کننده خودرو، آماده ارائه خدمات امدادی به همه هموطنان، مسافران و گردشگران است.

هموطنان می‌توانند برای بهره‌مندی از خدمات این امداد خودرو با شماره تلفن‌های سراسری ۰۹۶۲۹ و ۶۴۲۳ (۰۲۱) و کد خدمات استانی ۱۴۲۳ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز