خبرگزاری کار ایران

تصویربرداری فصل دوم سریال نون خ در کرمانشاه آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۸۷۰

تصویربرداری فصل دوم مجموعه تلویزیونی "نون خ" شب گذشته چهارشنبه ۲۰ آذر در کرمانشاه آغاز شد.

به گزارش ایلنا، طی مراسمی با حضور سازندگان سریال، استاندار و فرماندار کرمانشاه، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، زین‌العابدین مدیر شبکه یک و جمعی از مدیران صداوسیما مراسم تصویربرداری فصل دوم سریال نون خ در روستای پریان کرمانشاه آغاز شد.

تصویربرداری فصل دوم سریال نون خ در کرمانشاه آغاز شد

سعید آقا‌خانی کارگردان مجموعه تلویزیونی نون خ با تشکر از کمک‌های مردم کرمانشاه گفت: ما اینجا خیلی آرام و راحت کار می‌کنیم و من بسیار  ممنونم. از مردم خوب این منطقه تشکر می‌کنم چون حدود ۱۲ روز است که اینجا هستیم و مردم بی‌اندازه همراه ما بودند و به ما محبت کردند.

مهدی فرجی تهیه‌کننده سریال نیز گفت: از شوق و محبت این مردم بسیار غافلگیر شدیم. فیلمبرداری این سریال بخشی در استان کرمانشاه و بخش دیگری در مناطق کردنشین می‌گذرد.

 فرجی افزود: وقتی سعید اقاخانی دعوت شد که نون.خ را بسازد، گفت به شرطی می‌آید که سریال به یکی از قومیت‌ها و جذابیت‌های کشور  بپردازد و تاکید کرد چون خودش از قوم کرد است می‌خواهد به فرهنگ و مردم مناطق کردنشین بپردازد.

وی با اشاره به اینکه مردم کرمانشاه و کردها مردم مهربانی هستند، افزود: این سریال با مناعت طبع آقاخانی و هنرمندانی که اغلب زاده و بومی همین منطقه هستند خیلی زیبا توانست این تجلی و همراهی مردمان را نمایش دهد.

زین العابدین مدیر شبکه یک سیما نیز گفت: ما مهربانی و همیت جمعی را در این سریال دیدیم. امیدواریم بتوانیم دل مردم را با این سریال شاد کنیم و فرهنگ و اداب و رسوم مردم کرد را نمایش دهیم.

وی با اشاره به زلزله چند سال پیش در کرمانشاه گفت: در سال گذشته خبر زلزله سرپل ذهاب کام همه ما را تلخ کرد و ما وظیفه داریم که به مردم کرمانشاه خدمت کنیم و خوشحالم باقی خبرهایی که از مردم کرمانشاه شنیدیم شادمانی بوده است. امیدواریم سریال نون خ زمینه ساز فصل‌های بعدی باشد تا سهم مردم کرد در شبکه ملی شبکه یک تلویزیون حفظ شود. استان کرمانشاه دارای پیشینه‌های فرهنگی است و کردها مردم غیور و مهربانی هستند.

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه نیز در سخنانی اظهار کرد: برای انتخاب این منطقه به عنوان لوکیشن سریال صمیمانه از گروه تشکر می‌کنیم. امیدوارم این چند ماه که در کرمانشاه هستند خاطره خوبی داشته باشند. آقاخانی هنرمند نام آشناست که همه او را می‌شناسیم و از او صمیمانه تشکر می‌کنم. صداوسیما در روزهای سخت و تلخ به ما کمک کرد و به این خاطر بسیار ممنونیم.

فرهاد تجری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی نیز با تشکر از سازندگان سریال گفت:  امیدواریم این مجموعه معرفی خوبی برای فرهنگ کردی و مردم کرمانشاه از موسیقی تا اداب و رسوم و... باشد.

افشین امینی مدیرکل صداوسیمای کرمانشاه نیز گفت: صداوسیمای کرمانشاه آماده همکاری با همه هنرمندان است تا کرمانشاه زیبا را به همه دنیا معرفی کند.

امید قادری مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه نیز عنوان کرد: کرمانشاه جاذبه‌های گردشگری زیادی دارد و با همکاری عوامل سریال سعی داریم جاذبه‌های تاریخی روستا را نمایش دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز