خبرگزاری کار ایران

در بسته خبری فرهنگی روز چهار‌شنبه ایلنا می‌خوانید:

تورج شعبانخانی تشییع شد/ همه مطرودان سیاسی، فکری و جنسیتی به امریکا گریخته‌اند/ "سفرکارت ملی" باشگاه مشتریان یا سایتِ رزرواسیون؟

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۷۳۲

برگزاری مراسم تشییع تورج شعبانخانی و توضیحات پرواز همای درباره لغو کنسرتش در خرم‌آباد از جمله اخباری است که امروز در سرویس فرهنگی خبرگزاری ایلنا منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، گفتگو مایکل دائوبر درباره "مهاجرت" و "حقِ بشر"، گزارشی درباره طرح "سفرکارت ملی"، گفتگو با همایون مجدزاده درباره موسیقی راک، برگزاری نشست هفته پژوهش سازمان میراث فرهنگی، برگزاری مراسم تشییع تورج شعبانخانی و توضیحات پرواز همای درباره لغو کنسرتش در خرم‌آباد از جمله اخباری است که امروز در سرویس فرهنگی خبرگزاری ایلنا منتشر شده است.

همه مطرودان سیاسی، فکری و جنسیتی که در زادگاه خود ممنوع بوده‌اند به ایالات متحده گریخته‌اند

دانش‌آموخته حقوق و اخلاق از دانشگاه فوردهم و پژوهشگر دانشگاه سنت جانز می‌گوید: فرهنگ و سنن ما نه در معرض تهدید و خطر بلکه می‌توانند از رهگذر گفتگو با دیگران سبب افزودن چیزی بیش از آنچه بود، شود. تنها چیزی که می‌توانم به این نکته اضافه کنم این است که فرهنگ بسیاری از ملل ثروتمند متکثر است و این تکثر برای فرهنگ آنان مایه ارزش است.

"سفرکارت ملی" باشگاه مشتریان یا سایتِ رزرواسیون؟

سفرکارت ملی درحالی‌که قرار بود تبدیل به طرحی برای تسهیل سفر شود امروز با شکستی که پشت سر گذاشته تبدیل به طرحی برای فروش انحصاری برخی از هتل‌های مجموعه‌های خصولتی شده است.

"هارمونی" و "آکورد" در ذات سازهای ایرانی نیست

موسس و سرپرست گروه «کَهت‌مَیان» درباره دلایل ابداع گیتار هشت سیمش می‌گوید: من قطعاتی را روی سیم‌های پایین گیتار می‌نواختم و به این وسیله صدایی با حال و هوای موسیقی ایرانی ایجاد می‌کردم‌، سپس زمانی که آنها را روی سیم‌های بم می‌آوردم، زیبا نبودند. با وجود گیتار ابداعی‌ام،‌ حال کوک بم‌تر این اجازه را می‌دهد تا آنها را به «بک‌گراند» موزیک ببرم و این یعنی اینکه توانایی چند برابر پیدا کرده‌ام.

آینده‌ای ۱۰ ساله پیش‌روی نقشه باستان‌شناسی

بهروز عمرانی گفت: در فصل‌های بعد قراردادهایی با کشورهای ارمنستان و گرجستان نیز منعقد خواهیم کرد تا کاوش‌های دوطرفه داشته باشیم و محدودیت‌هایی برای عقد چنین تفاهم‌هایی در حوزه باستان‌شناسی و میراث فرهنگی با کشورهای همسایه وجود ندارد.

تورج شعبانخانی تشییع شد/ مردی که شباهتی به سلبریتی‌های امروز نداشت+عکس

تورج شعبانخانی (ترانه‌سرا، آهنگساز و خواننده پیشکسوت موسیقی پاپ) صبح امروز چهارشنبه 20 آذرماه با حضور هنرمندان و علاقمندان موسیقی از مقابل تالار وحدت تشییع شد.

علیه ما دسیسه چیدند و کنسرت لغو شد

پرواز همای که طی روزهای گذشته کنسرتش در شهر خرم‌آباد لغو شده بود، درباره این علل اتفاق توضیح داد و به تشریح ماجرا پرداخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز