خبرگزاری کار ایران

نگارخانه لاله میزبان نمایشگاه نقاشی آبرنگ نگاران ایران می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۳۸۹

نمایشگاه نقاشی آبرنگ نگاران ایران به میزبانی نگارخانه لاله برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا،‌ در جریان تحولات هنر نقاشی، هنرمندان فارغ از محتوا و درونمایه آثار خود، از تکنیک‌ها و اسلوب‌های متنوعی در جهت همسو با مفاهیم ذهنی خود بهره جسته‌اند. در این میان تکنیک آبرنگ با جلوه‌های بصری و خاصی که دارد، همواره جذابیت زیادی برای هنرمندان داشته است که تنها عده محدودی از هنرمندان سعی در بکارگیری جنبه‌ها و خصوصیات ناب و مفهومی آن به دور از نگاه تزئینی در آثارشان داشته‌اند. از این رو نمایشگاه آثار گروهی از آبرنگ نگاران ایران با حضور ۱۶ هنرمند فعال و صاحب نام در این عرصه روز جمعه ۲۲ آذر۱۳۹۸ در نگارخانه لاله برگزار خواهد شد.

عطاالله ذی نوری، احمد وثوق احمدی، بهمن نیکو، ناصر نورمحمدزاده، محمدرضا آتشزاد، محمود سمندریان، شهریار وثوق، عدنان مصلایی، مرجان مدرسی، آرمان یعقوب پور، احمد مقدسی، عباس مومن آبادی، علی گلباز، محمدعلی یزدچی، مرتضی اشتیاقی، مرتضی تکلو از جمله هنرمندان شرکت کننده در این نمایشگاه هستند.

این نمایشگاه روز جمعه  ۲۲ آذر۱۳۹۸ از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در نگارخانه لاله گشایش می‌یابد و تا ۳ دی از ساعت ۹تا۱۳ و ۱۴تا۱۸، پنجشنبه‌ها از ساعت ۹تا۱۳ به استثنای روزهای تعطیل ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان می‌توانند برای دیدن این نمایشگاه به آدرس تهران،خیابان دکتر فاطمی،ضلع شمالی پارک لاله،جنب هتل لاله، نگارخانه لاله مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز