خبرگزاری کار ایران

در برنامه «به خانه بر می‌گردیم» مطرح شد:

لطفا پرچم ایران را سیاه نکنید

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۳۸۱

مصطفی هیودی تهیه‌کننده، المیرا سماواتی مجری و فرزام محبی کارگردان برنامه «چراغ» مهمان برنامه «به خانه برمی‌گردیم» بودند و به توضیحاتی درباره این برنامه پرداختند.

به گزارش ایلنا، مصطفی هیودی در برنامه به خانه برمی‌گردیم، گفت: در حوزه حجاب و عفاف کم کار شده و بابت حساسیت‌هایی که وجود دارد کار سخت است. ما در این فصل به ۸۰ درصد خواسته‌هایمان رسیدیم و بازخوردی که از مخاطبان داشته‌ایم امیدوارمان کرده و فصل دومی هم در راه است. قبلا برنامه شاخصی در حوزه حجاب بود که افراد رهیافته در آن صحبت می‌کردند اما فضای برنامه ما درباره کسانی است که در این حوزه کار کرده‌اند و خود مروج حجاب و عفاف هستند.

وی افزود: از خرداد ماه پیش تولید این فصل را آغاز کردیم و موضوع بسیار خاص و حساسی بود که باید درست روی آن کار می‌کردیم. گام اول را برداشته‌ایم و به مرور برنامه خیلی بهتر می‌شود.

تهیه‌کننده «چراغ» یادآور شد: یکی از سوالات مخاطبان این بوده که چرا وقتی حرف از حجاب و عفاف می‌زنید، پوشش مجری‌اتان مانتو است اما مانیفست ما در برنامه این بوده که فقط افراد با حجاب چادر در حوزه محجبه‌ها قرار نمی‌گیرد و کسانی که در چارچوب مانتو می‌پوشند هم محجبه به حساب می‌آیند.

سماواتی نیز در ادامه بیان کرد: موضوع حجاب، بحث چالشی است و دیدگاه‌های متعددی درباره آن وجود دارد. بنابراین سعی می‌کنم با مهمانان چه کسانی که مروج حجاب هستند چه کسانی که مسیر زندگی‌شان عوض شده، طوری مصاحبه کنم که گره‌های ذهنی مردم باز شود و پاسخ سوالاتشان را بگیرند. از همین رو فضا طوری نیست که از قبل هماهنگ کنم چه سوالاتی می‌پرسم.

وقتی از برنامه «چراغ» صحبت می‌کنیم، بیشتر مخاطبان ما خانم ها هستند. دختر خانم‌های سرزمینم مسئله مهمی را که باید در نظر بگیریم این است که ما خانم‌ها استعدادها و توانمندی‌هایمان را فراموش می‌کنیم و فرصت بروزشان را ایجاد نمی‌کنیم. باید خودباوری در ما ایجاد شود و صرفا نگوییم رنگ و لعاب صورتم می‌تواند مرا به عنوان خانم در جامعه نشان بدهد. اگر خودباوری وجود داشته باشد اعتماد و عزت به نفس در کشوری که فرصت و زیربنا را برای ما فراهم کرده، به ما کمک خواهد کرد.

این مجری در پایان گفت: یادمان نرود نقشه کشور عزیزمان سه رنگ است لطفا سیاهش نکنیم.

محبی (کارگردان برنامه) هم در پایان این برنامه را حاصل کار یک تیم جوان دانست و گفت: در برنامه چراغ سعی کرده‌ایم با ادبیات شیوا و درست و براساس کلام خدا جلو برویم. چون وقتی فرم و محتوا در راستای هم حرکت کنند، اتفاق خوبی را روی آنتن می‌بینیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز