خبرگزاری کار ایران

کپی‌برداری «اوزجان دنیز» از آهنگ «عالیجناب عشق»

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۹۶۲

اوزجان دنیز (خواننده پاپ اهل ترکیه) به تازگی از آهنگ «عالیجناب عشق» یکی از قطعات گروه موسیقی «ایوان» کپی‌برداری کرده است.

به گزارش ایلنا، یکی از قطعات پرطرفدار گروه «ایوان» با نام «عالیجناب عشق» توسط اوزجان دنیز (Özcan Deniz) خواننده و بازیگر مشهور ترکیه‌ای کاور و منتشر شده است. می‌توان گفت این آهنگ ایرانی، بازار خوانندگان ترک‌زبان را نیز تسخیر کرده و همین امر موجب شده خوانندگان سرشناس ترک‌زبان با کپی‌برداری از این قطعه، بازار موسیقی‌شان را به دست بیاورند.

کپی از آهنگ‌های معروف خارجی، توسط خوانندگان سرشناس پاپ ایران به بیش از یک دهه می‌رسد و بیشتر این قطعات تقلید از آهنگ‌های ترکیه‌ای است، اما در این میان گروه موسیقی «ایوان» با تولید و انتشار آهنگ «عالیجناب عشق» توانست ورق را برگرداند و برای اولین‌بار قطعه‌ای از ساخته‌های موزیسین‌های ایرانی توسط خوانندگان خارجی به خصوص آذربایجانی و ترکیه‌ای کپی شده است.

«ایوان بند» به سرپرستی و آهنگسازی فواد غفاری و خوانندگی حسین شریفی با انتشار تک آهنگ «عالیجناب عشق» به شهرت رسید.

از زمان انتشار آهنگ «عالیجناب عشق» تاکنون، شاهد کپی یا به اصطلاح کاور کردن این قطعه توسط هنرمندان خارجی هستیم، برای اولین‌بار نور جعفرلی (Nur Ceferli) خوانند آذربایجانی این کار را با عنوان عشق و به زبان آذری؛ کاور و منتشر کرد که مورد استقبال هواداران این خواننده قرار گرفت. اما این آهنگ به تازگی توسط اوزجان دنیز(Özcan Deniz) خواننده و بازیگر معروف ترکیه‌ای نیز کاور و منتشر شد که نشان از محبوبیت این قطعه درمیان خوانندگان ترک زبان دارد.

گروه ایوان با انتشار قطعه «عالیجناب عشق» توانست بدون کپی‌برداری از آهنگ خارجی، بازار امروز موسیقی را نه تنها در ایران بلکه در برخی کشورهای همسایه نیز به دست بیاورد و نام خود را بر سر زبان‌ها بیندازد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز