خبرگزاری کار ایران

مدیر برنامه‌ پارسا خائف:

پارسا آموزش را رها نکرده و مصمم‌تر از گذشته است

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۹۰۷

پس از گفتگوی قادر رودکیان درباره نحوه فعالیت‌های پارسا خائف (خواننده خردسال موسیقی ایرانی)، مدیر برنامه خائف از فعالیت‌های آموزشی و اجرایی تازه پارسا خائف خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پس از گفتگوی ایلنا با قادر رودکیان (آهنگساز، نوازنده، مدرس موسیقی و موسس و سرپرست ارکستر کودک و نوجوان رودکی) که درباره پارسا خائف (خواننده خردسال موسیقی سنتی) و نحوه آموزش و فعالیت‌های او صحبت کرده بود، محمد عبداللهی (مدیر برنامه پارسا خائف) در گفتگو با خبرنگار ما به برخی مسائل واکنش نشان داد و از فعالیت‌های اخیر پارسا خائف گفت.

محمد عبداللهی در ابتدا گفت: علی‌رغم برخی شایعات بی‌اساس پارسا خائف نه تنها کلاس‌های آموزشی خود را متوقف نکرده، بلکه مصمم‌تر، قوی‌تر و با انگیزه‌تر از پیش، با همراهی اساتید خبره و سرشناس به یادگیری موسیقی و آواز ادامه می‌دهد.

عبداللهی افزود: پارسا خائف بعد از پایان یافتن برنامه «عصر جدید» به دلیل استقبال بی‌نظیر مردم فرهنگ دوست و علاقمند به موسیقی اصیل و فاخر، مسئولیتش دوچندان شده و ما با هدف فراهم نمودن شرایطی مناسب برای آموزش‌هایی در بالاترین سطح ممکن، ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات اساتید قبلی با دیگر اساتید تراز اول کشور به آموزش آواز و سازهای تخصصی ادامه می‌دهیم.

عبداللهی ادامه داد: پارسا خائف علاوه بر آموزش موسیقی حرفه‌ای که به صورت خصوصی و با همراهی اساتید خود جریان دارد، با هدف افزایش توان علمی و هنری خود از اردبیل به تبریز مهاجرت نموده و هم‌ اکنون در هنرستان تخصصی موسیقی مشغول به تحصیل رشته موسیقی می‌باشد.

محمد عبداللهی در ادامه، درباره فعالیت‌های اخیر پارسا خائف توضیح داد: دو ماه پیش پارسا با همراهی استاد سه‌تار خود آقای بهرنگ تیلا و سه نفر دیگر از اساتید موسیقی هنرستان «اقبال آذر» تبریز و هنرمندان بنام این شهر در جشنواره‌ موسیقی اصیل کشورهای اسلامی در جمهوری آذربایجان شرکت کرده و درنهایت با رای داوران این جشنواره که همگی از اساتید موسیقی کشورهای مختلف بودند، توانست جایزه دیپلم بین‌المللی موسیقی موغام کشورهای اسلامی و مقام  grand prix را از آن خود کند که این خبر به‌خوبی تاییدکننده‌ این امر است که پارسا به صورت علمی و تخصصی مشغول یادگیری و پیشرفت در رشته آواز و موسیقی بوده و گواه این امر است که وی با انتخاب مسیر مناسب توانسته در جشنواره‌های بین‌المللی هم حرفی برای گفتن داشته باشد.

مدیر برنامه پارسا خائف با تاکید بر اینکه برنامه‌ پربیینده‌ای مانند «عصر جید» نقطه عطفی بارز برای شکوفایی استعدادهای این سرزمین محسوب می‌شود، گفت: شناخته شدن استعدادها باید با تلاش بیشتر آنها عجین شود و پارسا خائف نیز پس از اتمام برنامه «عصر جدید» با اراده بیشتر آموزش‌های سطح بالا را با استاد آواز جدید خود آقای علیشاپور پیگیر بوده و در حال حاضر مشغول تکمیل یادگیری ردیف‌ها و تکنیک‌های آواز موسیقی اصیل ایرانی می‌باشد.

محمد عبداللهی، ضمن تشکر از توجه علاقمندان به صدای پارسا و با ادای احترام به منتقدان گفت: نه تنها شهرت و محبوبیت پارسا خائف را از آموزش غافل نکرده بلکه او بسیار مصمم‌تر و قوی‌تر از قبل به کار هنری وعلمی خود ادامه می‌دهد و در حال حاضر نیز علاوه بر یادگیری آواز به یادگیری نوازندگی سه‌تار، پیانو و همچنین سلفژ مشغول است.

عبداللهی تاکید کرد: جا دارد با تشویق و راهنمایی داهیانه‌ اساتید گرانقدر و گرانسنگ این سرزمین، نسبت به هنرآموزانی همچون پارسا که موجبات علاقمندی بیشتر نوجوانان به موسیقی اصیل را فراهم آورده‌ است، به دور از حاشیه و در مسیر صحیح حرکت کنیم تا در آینده شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر نوجوانان سرزمین‌مان باشیم.

مدیر برنامه پارسا خائف در پایان گفت: پارسا خائف کارهای جدیدی در دست تهیه دارد که در زمان مناسب راجع به این کارهای هنری اطلاع رسانی خواهیم کرد.

پارسا خائف خواننده خردسال موسیقی اهل اردبیل است که موسیقی و آواز  را نزد استادان شهرش آموخته و سال 97  در جشنواره موسیقی جوان در بخش آواز برگزیده شده است. پارسا خائف با حضور در برنامه تلویزیونی «عصرجدید» توجه اهالی فن و مخاطبان را به خود جلب کرد و بیش از پیش شهرت یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز