خبرگزاری کار ایران

آموزش‌ مهارت‌های مختلف به خانواده‌های ایرانی

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۷۸۴

مدیر گروه مهارت‌های تخصصی و عمومی شبکه آموزش از تولید برنامه‌ای شبانه خبر داد که قرار است با پرداختن به بحث مهارت آموزی، توجه خانواده‌ها به سمت این موضوع جلب کند.

بهروز خلجی (مدیر گروه مهارت‌های تخصصی و عمومی شبکه آموزش و دبیر اجرایی ستاد مهارت آموزی سیما) درباره برنامه‌های تازه‌ای که در راستای مهارت آموزی در شبکه آموزش تدارک دیده شده به خبرنگار ایلنا گفت: رویکرد گروه اجتماعی شبکه آموزش در حوزه تولید و ساخت برنامه‌های اجتماعی است. بر همین مبنا قرار است که در راستای بحث توانمندسازی جامعه و فن‌آموزی به افراد، برای ساخت برنامه‌ها اقشار مختلف جامعه را مدنظر قرار دهیم.

وی ادامه داد: بر همین اساس، ما در برنامه‌هایی که فعلا داریم به این امر توجه کردیم و انشالله در ادامه یک برنامه شبانه‌ خواهیم داشت که رویکرد آن خانواده است. به نوعی در این برنامه خانواده هدف قرار گرفته که به زودی از آن در شبکه آموزش رونمایی می‌شود.

دبیر اجرایی ستاد مهارت آموزی سیما ضمن بیان اینکه این برنامه از دی ماه روی آنتن می‌رود، بیان کرد: نگاهمان در این برنامه که تهیه‌کنندگی آن را نیز خانم فیروزی برعهده دارد، معطوف به بحث مهارتی در حوزه خانواده بوده است.

خلجی همچنین درباره دیگر برنامه‌های شبکه آموزش توضیح داد: نکته‌ای که در جلسات مختلف نیز مطرح شده است، بحث داشتن یک کمربند کنداکتوری در شبکه‌های مختلف سیما است. ما آیتم‌های پراکنده و مختلفی را در شبکه‌های مختلفی همچون یک، دو، سه و شبکه‌های دیجیتالی داریم. منتها این آیتم‌ها ساماندهی نشده که هم هم‌افزایی و رویکرد سیما در حوزه مهارت مشخص شود و هم اینکه مردم عادت کنند که نگاه مهارت‌آموزی را داشته باشند.

وی در پایان گفت: انشالله ما با این برنامک‌ها و آیتم‌های کوتاهی که در حوزه مهارتی خواهیم داشت و ستاد مهارت‌آموزی نسبت به جمع کردن آنها اقدام خواهد کرد، یک آرایش کنداکتوری این چنین را نیز خواهیم داشت و امیدوارم در ادامه شاهد اتفاق‌های خوبی باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز