خبرگزاری کار ایران

برپایی ۱۶ اجرای خیابانی به مناسبت هفته معلولین در محوطه تئاترشهر

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۴۴۷

چهار گروه با ۸ نمایش طی ۱۶ اجرا از ۱۶ تا ۱۹ آذرماه در محوطه مجموعه تئاترشهر میزبان علاقه‌مندان می‌شوند.

به گزارش ایلنا، سومین ویژه‌برنامه مشترک اداره‌کل هنرهاى نمایشى و شهردارى منطقه ۱۱ به مناسبت هفته معلولین در پهنه فرهنگى و هنرى رودکى برگزار می‌شود.

در راستاى برنامه‌هاى مشترک اداره‌کل هنرهاى نمایشى و شهردارى منطقه ۱۱ جهت ایجاد نشاط اجتماعى و همچنین توجه به اجراى مداوم نمایش خیابانی و فراهم آوردن زمینه هنرنمایى اهالی این شاخه از تئاتر در پهنه فرهنگى و هنرى رودکى، نمایش‌هایی خیابانی از امروز، شنبه ۱۶ آذر تا سه‌شنبه ۱۹ آذر در محوطه مجموعه تئاترشهر اجرا می‌شود.

در این رویداد چهار گروه نمایشی حضور دارند و به مناسبت هفته معلولین با موضوعاتی چون معضلات این قشر از جامعه با مشارکت، همراهى و هنرنمایى هنرمندان کم‌توان در طول چهار روز با ۸ نمایش، در قالب ۱۶ اجرا از ساعت ١٥ تا ١٧ میزبان علاقه‌مندان به تئاتر خیابانی می‌شوند.  

گروه هنرمندان مبتلا به سندرم داون با چهار نمایش به نام‌هاى «کفش بلور»، «چترت را زمین نگذار»، «ما همه آدم هستیم» و «آرزوهاى آبى» به نویسندگى و کارگردانى رسول حق‌شناس از تهران در کنار مجتبا خلیلی از اصفهان با نمایش «به یک اتفاق ساده نیازمندیم»، بهاره سعیدى‌کیا از کرمانشاه با نمایش «شما هم امتحان کنید» و افشین قاسمى از تهران با نمایش‌هاى «بند الف، ماده هفت قانون معلولین» و «آیا من هم حقى دارم» به اجرای آثار خود می‌پردازند.

۸ نمایش ذکرشده در راستای ویژه‌برنامه‌های مصوب کارگروه تئاتر پهنه فرهنگی و هنری رودکی به مناسبت هفته معلولین اجرا می‌شوند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز