خبرگزاری کار ایران

نمایشی از افغانستان در "کابل در عمق میدان"

asdasd
کد خبر : ۸۴۲۱۵۳

نمایشگاه عکس"کابل در عمق میدان" در گالری آ برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، مریم‌ مزروعی، عکس‌ سفرهای خود به افغانستان را در نمایشگاهی با عنوان "کابل در عمق میدان" به نمایش می‌گذارد.

این عکاس اجتماعی که تاکنون  نمایشگاهی از شهر موصل، آن زمان که در تصرف داعش بود، برگزار کرده در این نمایشگاه، زندگی روزمره افغانستانی‌ها را به تصویر درآورده است.

به گفته مزروعی در "کابل در عمق میدان" تلاش شده، عکس‌هایی متفاوت با آنچه رسانه‌های رسمی نشان می‌دهند ارائه شود‌، همچنین این عکس‌ها با تصاویری که تنها نشان‌دهنده جنگ و فقر و ویرانی در این منطقه جغرافیایی است نیز تفاوت دارد.

این عکاس و روزنامه‌نگار، هدف از برگزاری نمایشگاه "کابل در عمق میدان" را نزدیک شدن بیشتر مردم  ایران و افغانستان به یکدیگر می‌داند و می‌گوید: افغانستان در واقع بزرگترین متحد فرهنگی ماست. چراکه هر دو به یک زبان صحبت می‌کنیم و دارای یک خاستگاه فرهنگی و ادبی هستیم و یکی از بهترین راه‌حل‌های رسیدن به صلح در منطقه ارتباط  و فهم بیشتر مردمان با یکدیگر است.

این نمایشگاه که در آن ۲۳ قطعه عکس خیابانی از کابل  به نمایش درآمده است از ۱۵ تا ۲۵ آذر در گالری آ به نشانی کریم خان، ابتدای عضدی(آبان جنوبی)، کوچه ارشد، شماره ۷ برپا خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز