خبرگزاری کار ایران

«نقل مکان» به تالار مولوی رسید

asdasd
کد خبر : ۸۴۱۳۳۹

نمایش «نقل مکان» به کارگردانی فاطمه محمودی از ۲۰ آذر تا ۶ دی در سالن کوچک تالار مولوی روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، نمایش «نقل مکان» به کارگردانی فاطمه محمودی از ۲۰ آذر تا ۶ دی در سالن کوچک تالار مولوی روی صحنه می‌رود.

این اجرا که در دهمین جشنواره «مونولوگ» دانشگاه هنر نیز مورد تقدیر هیات داوران قرار گرفت،‌ اقتباسی است آزاد از داستان محمدعلی جمالزاده و امیر شمس در این مونولوگ به ایفای نقش می‌پردازد.

نویسنده و کارگردان: فاطمه محمودی، تهیه‌کننده: مریم دادخواه، طراح صحنه، لباس و نور: غزاله مهربان‌یکتا، طراح چهره‌پرداز: پریسا کیومرثی، طراح گرافیک: حورا معین‌فر (استودیو کولی)، عکاس، طراح و سازنده ویدئو: فرهاد نجداد، مدیر تبلیغات و امور رسانه: بابک احمدی.

کارگردان درباره مونولوگ «نقل مکان» می‌نویسد: «مونودرام را، گفته‌اند، موقعیتی است که در آن،‌ باید، تبری بر جانِ شخصیت بخورد، تا تمام محتویاتش بر کف صحنه بریزد. در «نقل مکان» این تبر را، محکم، به تنِ «محمود» کوبیده‌ایم. محمود – پسرِ میرزا احمدِ خزانه‌دار- هفتاد سال پیش، در تهران، می‌زیست.»

پیش‌فروش اینترنتیِ بلیت‌‌های این اجرا از طریق سایت تیوال به زودی آغاز می‌شود که همزمان با انتشار تیزر رسمی به اطلاع علاقه‌مندان و دانشجویان خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز